Alles kan 😊deze zin zou je met iets anders typen een hele rare wending kunnen geven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles kan 😊deze zin zou je met iets anders typen een hele rare wending kunnen geven
Wim kan niet meer.
EN er er is maar 1 echte alcoholist.Er is maar 1 echte piraat, en dat is @Sanca Saxon !
vieszusdeze zin zou je met iets anders typen een hele rare wending kunnen geven
Is je schoonzus ook een speciaal exemplaar?
Wat een kloothufter :/, sterkte dan maarEn toen bleek ik toch een rebound te zijn.
Lekker uitleven in de gym dan maar. Oh wacht, dat is nu ook ingewikkeld.
Hij wil ook bulken, net als papa!Het viel me al op dat er soms koekjes missen uit de la.
Oorzaak gevonden:
![]()
Wat is een rebound?En toen bleek ik toch een rebound te zijn.
Iemand waar je op stort om het verdriet van een gebroken relatie/ex te verzachten.
Vervelend om te horen als je mijn advies wilt hebben laat maar wetenIemand waar je op stort om het verdriet van een gebroken relatie/ex te verzachten.
Altijd welkom!Vervelend om te horen als je mijn advies wilt hebben laat maar weten

Denk positief!En toen bleek ik toch een rebound te zijn.
Ik zou echt aan jezelf denken en aan je eigen behoeftes en prioriteiten. Niemand op dit forum gunt elkaar iets, merendeels is afgunst dus focus je vooral wat voor jou goed voelt.
Jullie homos zijn altijd te aardig en goed voor de wereld.Ik zou echt aan jezelf denken en aan je eigen behoeftes en prioriteiten. Niemand op dit forum gunt elkaar iets, merendeels is afgunst dus focus je vooral wat voor jou goed voelt.
❤️Jullie homos zijn altijd te aardig en goed voor de wereld.
Het is dat je een c**k hebt, maar had je een poenani dan deed ik je wel.
Wow dit compliment heeft mijn dag gemaaktHet is dat je een c**k hebt, maar had je een poenani dan deed ik je wel.
Denk om je Duitse helm.
Alle bodybuilders zijn homo's.Jullie homos zijn altijd te aardig en goed voor de wereld.