- Waardering
- 359
nee.Oh jeej niet die buitenlanders weer.. gut o gut, je zou maar precies het zelfde als ze zijn alleen op een andere locatie geboren, dat zou tog schande zijn!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee.Oh jeej niet die buitenlanders weer.. gut o gut, je zou maar precies het zelfde als ze zijn alleen op een andere locatie geboren, dat zou tog schande zijn!
Toch leuk met je moeder uit eten? Doe ik best vaakmoeder: ik ben een kerstpakket voor je uit aan het zoeken
ik: okay
moeder: etentje voor 2 tapas ? het is bijna valentijn
ik:![]()
![]()
haha daar doelde ze neit op

vind mijn moeder ook echt een ****ing creep (srs) als ik bv shirtles in de keuken lunch aan het koken ben, staart ze soms creepy naar me (srs) Ook toen we op vakantie gingen sliep ze naast mij ( hadden maar 1 kamer, 2 pers bed...) werd volgende ochtend wakker met een haar van mijn moeder op mijn eikel... (srs) sinds dien heb ik er een raar gevoel bij
dit
Was vergeten dat ik m'n hond in de achtertuin had gelaten. Ondertussen zat ik chill filmpje te kijken enzo. 2 uur later, **** die hond is nog buiten. Lol, zat ie daar ****ing zielig voor de deur, helemaal blij toen die eindelijk van die kou verlost was. Aaaaaaaah gosh haha.

Zo heb ik m'n wijf weleens voor de deur laten staan...alleen die hield niet op met janken toen ze binnen was.![]()

Zo heb ik m'n wijf weleens voor de deur laten staan...alleen die hield niet op met janken toen ze binnen was.![]()