XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

moeder: ik ben een kerstpakket voor je uit aan het zoeken
ik: okay
moeder: etentje voor 2 tapas ? het is bijna valentijn
ik: :( :fa:

wtf mensen? ben out idioten

vind mijn moeder ook echt een ****ing creep (srs) als ik bv shirtles in de keuken lunch aan het koken ben, staart ze soms creepy naar me (srs) Ook toen we op vakantie gingen sliep ze naast mij ( hadden maar 1 kamer, 2 pers bed...) werd volgende ochtend wakker met een haar van mijn moeder op mijn eikel... (srs) sinds dien heb ik er een raar gevoel bij

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-00-06-00-a-215010/index2101.html#post6364088

wat

wtf did i just read

Hoody is helemaal gek geworden door dat dere

blargg... saaie avond weer tegemoet. Maar beetje dbb, beetje film, beetje eten, en hopelijk vanavond nog beetje skypen.

Oh ja; en het is zwaar koud. Stijve nipples nonmnonmnom eerst even een uur aan me tepel draaien.

hele weekend al facking moe en koppijn, even rustig aan doen, traininkje skippen en dan hopen dat het morgen weg is

Was vergeten dat ik m'n hond in de achtertuin had gelaten. Ondertussen zat ik chill filmpje te kijken enzo. 2 uur later, **** die hond is nog buiten. Lol, zat ie daar ****ing zielig voor de deur, helemaal blij toen die eindelijk van die kou verlost was. Aaaaaaaah gosh haha.

wtf? jullie hebben echt geen leven

Was vergeten dat ik m'n hond in de achtertuin had gelaten. Ondertussen zat ik chill filmpje te kijken enzo. 2 uur later, **** die hond is nog buiten. Lol, zat ie daar ****ing zielig voor de deur, helemaal blij toen die eindelijk van die kou verlost was. Aaaaaaaah gosh haha.

Zo heb ik m'n wijf weleens voor de deur laten staan...alleen die hield niet op met janken toen ze binnen was.:mad:

Terug
Naar boven