MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol @ kansloze mensen daar, ik zit mee te luisteren live in Oostenrijk internetkamer ofzo?

Zielige sneeuwectos, blargggg 2 dagen geen coïtus feels badd.

Zo slapen met dikke P in alles, nja ik zal wel weer de good-boy spelen en netjes afwachten maar gvd zeg. Morgen ga ik sowieso even naar die zus kletsen en honing halen.

Ik begin morgen met cutten. Heb dit weekend zo hard gejunkt dat ik nu misselijk ben :(

heb beetje buikpijn

Heb een loopneus van hier tot tokio... echt zwaar irritant

Weer beroerd geslapen, weer een dag die half vol is gepland en de andere helft epic verveling.

Vakantie... ****, waarom heb ik vakantie als iedereen werk/studie heeft.

saaiheid.

Weer beroerd geslapen, weer een dag die half vol is gepland en de andere helft epic verveling.

Vakantie... ****, waarom heb ik vakantie als iedereen werk/studie heeft.

saaiheid.

shiit je lijkt wel een wijf van 13 op hyves

saaiheid

verveling heerst

wees blij man, ik moet tentamens maken, dan zit ik toch liever de halve dag epic verveling

shiit je lijkt wel een wijf van 13 op hyves

saaiheid

verveling heerst

wees blij man, ik moet tentamens maken, dan zit ik toch liever de halve dag epic verveling

Suggesties? IK heb net m'n tentamens achter de rug; zou nu toch liever iets van werk hebben. Hele dag beetje internet, sms, eten en dan in de avond trainen en weer gaan slapen.

Nou niet echt een perfecte vakantiedag. En al helemaal niet met dit achterlijk weer.

saaiheid, verveling heerst u mad?

lal

Dat ik zojuist aangereden ben :roflol:

Nee dat dan weer net niet.

Fietste van school naar huis over een overgang waar fietsers voorrang krijgen. Kerel zag me niet en remde te laat, vloog van m'n fiets af. Uiteindelijk was hij meer geschrokken dan ik, kan me redelijk koel houden in zulke situaties :D

heeft hij het afgekocht met een kleine honderd euro ?:o

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, weegschaal kapot... Kan geen repen maken nu :(. Weet iemand waar je een goedkoop weegschaaltje kan kopen om voeding mee af te wegen? blokker ofso?

Terug
Naar boven