- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Hoeveel graden is het daar nu?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel graden is het daar nu?

Hebben jullie geen thermostaat? Ik laat verwarming van 06-08.30h goed pompen tot 22 gradenIk doe mijn verwarming ‘s nachts uit en dan uit bed komen in die kou stel ik altijd zo lang uit soms een uur 🤣
Moet er nu echt uit
Nou ik kan wel een grappig verhaal vertellen daarover. Toen we op vakantie waren stond daar ook zon wc en mijn zoontje snapte er geen kut van dus trok aan die hendel en toen schoot heel die straal tegen zijn hoofd en aangezien ie in paniek raakte en wegrende was 5min later heel de badkamer blank.Is zo’n wc die je anus schoonspoelt met een straaltje niks voor jou @AK
Hier springt deze ook aan van 6h tot 7h.Hebben jullie geen thermostaat? Ik laat verwarming van 06-08.30h goed pompen tot 22 graden
![]()
Handig om al die zaadresten weg te spoelen.Is zo’n wc die je anus schoonspoelt met een straaltje niks voor jou @AK
Ik ben geen bottem
Heerlijk
Seth was laatst in Uganda
kijk: https://youtu.be/_yjaF7lrwME?si=eGlNznSYjxnOfDoO
Hij is diegene die heel driftig aantekeningen zit te maken op 00:45.

Als iemand begint te roepen dat alle mannen eigenlijk bi zijn, wat verwacht je dan?Nieuwe obsessie?
Zit je in de kast of heb je alleen een oogje op Seth?![]()

Lol, wat? 🤣Als iemand begint te roepen dat alle mannen eigenlijk bi zijn, wat verwacht je dan?![]()
Zelfreinigende toiletten ook Japan loopt wat dat betreft echt voor.
O dat heb je niet meegekregen?
Wil je "respect" of acceptatie?
De post waar je op doelt. Maar wat maakt het uit? Je houdt toch van wie je houdt? 🤷🏼♀️
Wat is in deze het verschil?
Dat was niet de context.De post waar je op doelt. Maar wat maakt het uit? Je houdt toch van wie je houdt?
Oh, vertel? 🤗
Mijn omgeving en familie accepteert mij, als jullie dat niet doen is niet mijn probleem. Ik vind het belangrijk dat je met respect tegen mij praat en niet belachelijke opmerkingen gaat maken dit verdient zeker een punt @moderator @khatelinoo