MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.621
Mijn omgeving en familie accepteert mij, als jullie dat niet doen is niet mijn probleem. Ik vind het belangrijk dat je met respect tegen mij praat en niet belachelijke opmerkingen gaat maken dit verdient zeker een punt @moderator @khatelinoo
Wat acceptatie betreft denk ik dat het weinig mensen kan schelen wat jij "in de slaapkamer doet".

Met een opmerking als "alle mannen zijn een beetje bi" kan je een reactie verwachten. Die zijn niet noodzakelijk allemaal even fraai.

Je lijkt te zeggen dat je vindt dat je meer "respect" dan een ander verdient, op basis waarvan?

Ik gun je het beste hoor, daar niet van.

Ik zal je zelfs helpen met je dyslexie: @Kathlinoo

Laatst bewerkt:
  • #153.622
Wat acceptatie betreft denk ik dat het weinig mensen kan schelen wat jij "in de slaapkamer doet".

Met een opmerking als "alle mannen zijn een beetje bi" kan je een reactie verwachten. Die zijn niet noodzakelijk allemaal even fraai.

Je lijkt te zeggen dat je vindt dat je meer "respect" dan een ander verdient, op basis waarvan?
Het is toch gewoon mijn mening? Ik verdien niet meer respect dan een ander maar je moet niet met homofobe dingen aankakken. Dat verdient gewoon een dikke vette punt.

• #153.623
Zijn alle mannen niet een beetje bi dan? :scratch:

• #153.625
Als ik naar mezelf kijk voel ik soms wel wat.

• #153.627
Het is toch gewoon mijn mening? Ik verdien niet meer respect dan een ander maar je moet niet met homofobe dingen aankakken. Dat verdient gewoon een dikke vette punt.
Dan zou ik de berichten die volgens jou homofoob zijn melden.

Aanvulling: ik zou voortdurende makkelijke grappen/opmerkingen over een onderdeel van mijn leven ook snel zat worden.

• #153.628
  • #153.631
Nou ik was mijn poeperd wel altijd in de douch hoor 🤷‍♂️

• #153.636
Is niet iedereen een beetje xenofoob?

Diep van binnen weet je dat, je durft het misschien alleen nog niet te accepteren.

We wachten geduldig af en steunen je op alle mogelijke manier in deze moeilijke fase.

• #153.640
Heb ook al gelezen dat thee drinken of soep eten gay is..

Terug
Naar boven