AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.581
LGBT staat voor Lesbisch, Homo, Biseksueel en Transgender. Mensen die deze gemeenschap willen ondersteunen, kunnen dit doen door open te staan voor diversiteit, inclusiviteit te promoten, en door te luisteren naar de verhalen en behoeften van LGBT+-personen. Het tonen van begrip, respect en solidariteit is ook belangrijk om steun te bieden aan de LGBT+-gemeenschap. Heb je nog meer vragen hierover?

Niemand toont hier begrip helaas maar dat had ik wel verwacht, behalve de vrouwen op dit forum die zijn super aardig.

En nog een aantal mannen hier maar de rest is toxic as f**k en dan toch stiekem trekken op men foto’s
Maar zelf ondersteun je queer niet?

• #153.582
Sommige haat van jullie zit wel echt diep

Support the LGBT 🏳️‍🌈 community 💪🏻
Hoe langer de letters, hoe minder er sprake is van community en hoe meer er sprake is van tegenstrijdige belangen.

Die "T+"-activisten fl*kkeren (pun intended) jou ook gewoon voor de bus als het ze zo uitkomt.

• #153.584
  • #153.586
1000070646.jpg

Bah, zo koud

• #153.587
winter is coming :D

• #153.589
Ik vind het altijd kut in de winter als je dan wakker word smorgens en moet schijten op een koude wc doordat we in de hal geen verwarming aanzetten.

Misschien herkenbaar voor sommige.

• #153.590
Ik vind het altijd kut in de winter als je dan wakker word smorgens en moet schijten op een koude wc doordat we in de hal geen verwarming aanzetten.

Ik doe mijn verwarming ‘s nachts uit en dan uit bed komen in die kou stel ik altijd zo lang uit soms een uur 🤣

Moet er nu echt uit

• Heart
Waarderingen: AK
  • #153.591

IMG_7410.png
Dit niet wat voor jou?🤣

Laatst bewerkt:
  • #153.592

In de slaapkamer wel? Hier het liefst zo koud mogelijk als ik slaap

• #153.593
Meah weet niet of ik dat zou willen, al die draden etc maakt het ook niet aantrekkelijk.
In de slaapkamer wel? Hier het liefst zo koud mogelijk als ik slaap
Slaapkamer nooit verwarming aan en de ramen altijd open, behalve als de airco aan staat uiteraard. Vind het wel lekker als het wat koeler is dan kan ik tenminste wat friemelen bij de vriendin om op te warmen 💁

• #153.595
  • #153.596
  • #153.597
  • #153.600
Is zo’n wc die je anus schoonspoelt met een straaltje niks voor jou @AK

Terug
Naar boven