AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.683
Het is ook helemaal niet persoonlijk, ik ken je niet eens.

• #153.689
Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?
Dan moet je ver weg van het internet blijven en lekker in je veilige darkroom zitten.

Misschien kwetst het mensen wel wanneer je zegt dat iedereen een beetje gay is. Wanneer je rekening gaat houden met alle potentieel gekwetste tere kinderzieltejs dan is de lol er snel af. Daarnaast, wat verwacht jij op een nogal 'macho' forum? Je bent gewoon aan het baiten voor aandacht om vervolgens de slachtofferrol in te duiken.

Je hebt niet toevallig een islamitische (schoon)zus in Engeland wonen?

Laatst bewerkt:
  • #153.691
Dan moet je ver weg van het internet blijven en lekker in je veilige darkroom zitten.

Misschien kwetst het mensen wel wanneer je zegt dat iedereen een beetje gay is. Wanneer je rekening gaat houden met alle potentieel gekwetste tere kinderzieltejs dan is de lol er snel af. Daarnaast, wat verwacht jij op een nogal 'macho' forum? Je bent gewoon aan het baiten om aandacht om vervolgens de slachtofferrol in te duiken.

Je hebt niet toevallig een islamitische (schoon)zus in Engeland wonen?
ik ben ook macho geloof me niet alle homos zijn nichten. Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden. Ik ben een keer in een dark room geweest.

Als mijn mening is dat iedereen beetje bi is heeft al te maken met de gedachtegang. Iedereen heeft er wel eens over nagedacht val ik op hetzelfde geslacht.

• #153.692
ik ben ook macho geloof me niet alle homos zijn nichten. Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden. Ik ben een keer in een dark room geweest.

Als mijn mening is dat iedereen beetje bi is heeft al te maken met de gedachtegang. Iedereen heeft er wel eens over nagedacht val ik op hetzelfde geslacht.
Moskee?

• #153.694

Zou jij niet eens wat nuttigs gaan doen? Voltijds werken ofzo?

• #153.696
Oh, hij heeft geen geld. Dan gaat het feest helaas niet door.

• #153.698
Ik durf het niet te zeggen maar als ik nog vast zou zitten zou ik wel raad met je weten. @Seth_Fit

Terug
Naar boven