En toch maak je mij belachelijkBreur, nobody cares. Voor jou is het misschien super belangrijk, maar niemand boeit het hier ene reet of je nou gay, straight of interstekse bent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch maak je mij belachelijkBreur, nobody cares. Voor jou is het misschien super belangrijk, maar niemand boeit het hier ene reet of je nou gay, straight of interstekse bent.
Ik maak iedereen belachelijk en iedereen maakt mij belachelijk. Is toch prima. Kweek je een dikke huid van.
Goed gezegd, dikke c**k.Ik maak iedereen belachelijk en iedereen maakt mij belachelijk. Is toch prima. Kweek je een dikke huid van.
Welkom op het internet.
Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?Ik maak iedereen belachelijk en iedereen maakt mij belachelijk. Is toch prima. Kweek je een dikke huid van.
Welkom op het internet.
Kom op, wees gay (vrolijk).Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?
Ben ik niet altijd
Ik begrijp je wel, sommigen moet je gewoon niks van aan trekken😉Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?
Dan moet je ver weg van het internet blijven en lekker in je veilige darkroom zitten.Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?
Van de verkeerde kant?
ik ben ook macho geloof me niet alle homos zijn nichten. Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden. Ik ben een keer in een dark room geweest.Dan moet je ver weg van het internet blijven en lekker in je veilige darkroom zitten.
Misschien kwetst het mensen wel wanneer je zegt dat iedereen een beetje gay is. Wanneer je rekening gaat houden met alle potentieel gekwetste tere kinderzieltejs dan is de lol er snel af. Daarnaast, wat verwacht jij op een nogal 'macho' forum? Je bent gewoon aan het baiten om aandacht om vervolgens de slachtofferrol in te duiken.
Je hebt niet toevallig een islamitische (schoon)zus in Engeland wonen?
Moskee?ik ben ook macho geloof me niet alle homos zijn nichten. Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden. Ik ben een keer in een dark room geweest.
Als mijn mening is dat iedereen beetje bi is heeft al te maken met de gedachtegang. Iedereen heeft er wel eens over nagedacht val ik op hetzelfde geslacht.
Onmogelijk, moslims zijn geen ras. Islam is een religie (of ideologie). Blanken kunnen ook moslim zijn.Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden.
Zou jij niet eens wat nuttigs gaan doen? Voltijds werken ofzo?ik ben ook macho geloof me niet alle homos zijn nichten. Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden. Ik ben een keer in een dark room geweest.
Als mijn mening is dat iedereen beetje bi is heeft al te maken met de gedachtegang. Iedereen heeft er wel eens over nagedacht val ik op hetzelfde geslacht.
Dit is mijn dagbestedingZou jij niet eens wat nuttigs gaan doen? Voltijds werken ofzo?
Jij zou eerder mij geld moeten betalenOh, hij heeft geen geld. Dan gaat het feest helaas niet door.
Waarom doe je geen g4p dan.
Vaker gehoord, maar niks voor mij heb liever gewoon lekker seks zonder verplichtingen.
🤣Ik durf het niet te zeggen maar als ik nog vast zou zitten zou ik wel raad met je weten. @Seth_Fit