Mensen kunnen zich om van alles gekwetst voelen wat niet perse kwetsend bedoeld is.Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?
Daarnaast wordt niemand verplicht gebruik te maken van dit forum.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen kunnen zich om van alles gekwetst voelen wat niet perse kwetsend bedoeld is.Ah oké snap ik maar wees wel bewust dat het mensen kan kwetsen snap je?
En iedereen heeft ook wel eens nagedacht of we in Nederland niet beter af waren geweest zonder moslims.ik ben ook macho geloof me niet alle homos zijn nichten. Vind je ook vrij rascistisch tegenover moslims. Ik heb goeie moslim vrienden. Ik ben een keer in een dark room geweest.
Als mijn mening is dat iedereen beetje bi is heeft al te maken met de gedachtegang. Iedereen heeft er wel eens over nagedacht val ik op hetzelfde geslacht.
Ik hou van hele dikke n*gers met van die postflessen.
Jij hebt geen dikke huid hoor, dat ík onderhuids vetweefsel.
De stemmen kunnen behoorlijk dwingend zijn.Mensen kunnen zich om van alles gekwetst voelen wat niet perse kwetsend bedoeld is.
Daarnaast wordt niemand verplicht gebruik te maken van dit forum.
Oh god nee, ik wil vannacht nog kunnen slapen

3 guys 1 stump is ook wel een goede.
Jij moet echt stoppen met drugs
Klinkt als 2 Girls, 1 cup

Probleem is dat het niet wil stoppen met mij.
Als jij die andere girl regelt, dan regel ik de cup.
Ja dat jij ze niet zelf kan regelen, weten we!Als jij die andere girl regelt, dan regel ik de cup.

Vrouw van mijn hart
Dit is je kans ze is net weer vrijgezel.
Heb je een link?
Heb je al weer gedumpt? Ik weet niet welke bloemen ik moet geven.
Is dat niet rippedmeeuw?
Gewoon niks geven of kijken wat er op het kerkhof ligt.Heb je al weer gedumpt? Ik weet niet welke bloemen ik moet geven.
Ik ken als flipperboy
Wtf. Het internet kan weer uit