"'Vaker gehoord''. Die moest je even flexen sowieso. Maar je kan toch altijd nog zelf kiezen wie of wat er allemaal kan.Vaker gehoord, maar niks voor mij heb liever gewoon lekker seks zonder verplichtingen.
🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"'Vaker gehoord''. Die moest je even flexen sowieso. Maar je kan toch altijd nog zelf kiezen wie of wat er allemaal kan.Vaker gehoord, maar niks voor mij heb liever gewoon lekker seks zonder verplichtingen.
🤣
Dat heb je dan toch ook. Krijg je geld en daarna weg gone loesoeVaker gehoord, maar niks voor mij heb liever gewoon lekker seks zonder verplichtingen.
🤣
Hij bedoelt met verplichtingen bepaalde handelingenDat heb je dan toch ook. Krijg je geld en daarna weg gone loesoe
Deze man snapt het. Gewoon niet meer aan denken en doooor. niet mijn probleemDat heb je dan toch ook. Krijg je geld en daarna weg gone loesoe
Geil maakt geld.Deze man snapt het. Gewoon niet meer aan denken en doooor. niet mijn probleem
Probleem is dat de meeste van ons te veel nadenken. Die shit doet je niet goed. We zien morgen wel weer.
Wat is g4p dan? Als ik google krijg ik beveiligingscamera’s🤣
Niet zo b**chen op elkaar.
Gay 4 payWat is g4p dan? Als ik google krijg ik beveiligingscamera’s🤣
Jij krijgt sowieso vaak verzoeken.
Helemaal awkward als je ze krijgt van een medewerker uit de gym
G4p kan ook met een grapefruit, kijk maar naar Kai GreenVaker gehoord, maar niks voor mij heb liever gewoon lekker seks zonder verplichtingen.
🤣
Pas op, anders voelt ie zich weer beledigd.Die gays zijn focking agressief en kennen geen grenzen. Fucking psychopaten zijn het.
Dan kan je wel een beetje begrijpen hoe vrouwen zich voelen als ze worden lastiggevallen door een creep.

Wat moet je met een fles in je ass?
🫡Deze man snapt het. Gewoon niet meer aan denken en doooor. niet mijn probleem
Probleem is dat de meeste van ons te veel nadenken. Die shit doet je niet goed. We zien morgen wel weer.
Flessenpost.
Jij hebt geen dikke huid hoor, dat is onderhuids vetweefsel.Ik maak iedereen belachelijk en iedereen maakt mij belachelijk. Is toch prima. Kweek je een dikke huid van.
ZwoerdJij hebt geen dikke huid hoor, dat ík onderhuids vetweefsel.
Google maar 1 man 1 jar.