Nog niet klaareey whami ik zag gister in het nachtcafe dat excel dingetje van je, kan je mij die pm'en? lijkt me wel interessant
vandaag niets meer aan gedaan en morge ook niet. Woensdag ff naar school en dan weer tijd om verder te werken.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet klaareey whami ik zag gister in het nachtcafe dat excel dingetje van je, kan je mij die pm'en? lijkt me wel interessant
vandaag niets meer aan gedaan en morge ook niet. Woensdag ff naar school en dan weer tijd om verder te werken.Zie log

nonmnonnonm, net klaar zeker een dikke 10minuten rustig zitten bouten met slamfm op de achtergrond.
Pwo is genomen, ff flexkleren aan, naar gym en ff die hockeybishes laten mirren.
woah in eerste oogopslag dacht ik dat je PWO had genomen om te schijten, mind****

stel je voor dat je vnv hart van nederland gaat kijken ...Dat blije gedoe op TV over die schijtkou en schaatsen.
Welke mongol is er nou blij als de ijspegels aan z'n neus hangen.![]()
stel je voor dat je vnv hart van nederland gaat kijken ...

Ik doe opleiding apothekersassistent en wil later in farma werken, vandaag hadden we een receptuur toets en moesten we een suspensie drank maken, ik maakte alles perfect maar ben 1 ding vergeten waar ik nu waarschijnlijk een onvoldoende heb terwijl ik bij drank 1 het erbij heb toegevoegd maar niet bij drank 2 FML, als je 1 ding niet goed hebt heb je gelijk een onvoldoende maakt niet uit wat![]()
van mij mag het ook zomer worden.Dat blije gedoe op TV over die schijtkou en schaatsen.
Welke mongol is er nou blij als de ijspegels aan z'n neus hangen.![]()

Om op het stand te gaan showen probs

stel je voor dat je dit vertelt wordt als je wakker wordt. haha
Jahh deze zomer word ik nudist, naakter dan een mawfuarking naaktslak, sterker nog als ik een naaktslak tegenkom zal die roepen" ee yo niet zo naakt trek eens wat aan"
Fuaarkk Ik wil zomer

stel je voor dat je dit vertelt wordt als je wakker wordt. haha