*Takes baseball bat, crushes his nuts so he can't do it evah again, and than put it where the sun doesn't shine*stel je voor dat je dit vertelt wordt als je wakker wordt. haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Takes baseball bat, crushes his nuts so he can't do it evah again, and than put it where the sun doesn't shine*stel je voor dat je dit vertelt wordt als je wakker wordt. haha
*Takes baseball bat, crushes his nuts so he can't do it evah again, and than put it where the sun doesn't shine*
bentBaseball bat vs blote handen, kan zupah dude - ecto ook winnen.e-hero. je lag wel net in een coma he hoe wil je wat doen ?
Wees gewoon blij dat je niet meerbent
Nee.Is er eigenlijk een slowchat topic? gewoon een dbb dagcafé?
Is er eigenlijk een slowchat topic? gewoon een dbb dagcafé?
hahahahaha +1
Volgens mij heb jij echt geen leven
Mijn max is btw al meer dan 80 nu

Omdat je een game addict bent
En je zocht een leven
zei je zelf naableven gevonden?I doubt it

Nounou, wat een goed argument jongeman!
Ik gamede idd veel. So ****ing be it. Changed that shit up. Wat heb jij al bereikt in het leven?
Kusje x

Omdat het al december is geweest en je filmpje nu al bijna 2 maanden te laat is?![]()
Daar gooi je het over de verkeerde boeg. Ik heb zeker al veel meer bereikt dan jij, of je moet een uitzondering zijn. Deze discussie kunnen we anders in PM voortzetten.
En jij trollde ik trollde je terug, niet kwaad worden. Je kan je afreageren in je games![]()
Daar gooi je het over de verkeerde boeg. Ik heb zeker al veel meer bereikt dan jij, of je moet een uitzondering zijn. Deze discussie kunnen we anders in PM voortzetten.
En jij trollde ik trollde je terug, niet kwaad worden. Je kan je afreageren in je games
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 20:49 ----------
Geef me een programma waarmee ik kan editten en ik zet het er direct op.