Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Trainen ging k*t:(

Is er eigenlijk een slowchat topic? gewoon een dbb dagcafé?

Slechte film gekeken, give me my 2 hours back!

eleapjphant (k*tnaam)
faalt alweer.

mooi dat fransie en IWJ eindelijk vriendjes zijn

Nounou, wat een goed argument jongeman!
Ik gamede idd veel. So ****ing be it. Changed that shit up. Wat heb jij al bereikt in het leven?

Kusje x

:roflol:

Daar gooi je het over de verkeerde boeg. Ik heb zeker al veel meer bereikt dan jij, of je moet een uitzondering zijn. Deze discussie kunnen we anders in PM voortzetten.

En jij trollde ik trollde je terug, niet kwaad worden. Je kan je afreageren in je games ;)

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 20:49 ----------

Omdat het al december is geweest en je filmpje nu al bijna 2 maanden te laat is?:o

Geef me een programma waarmee ik kan editten en ik zet het er direct op.

Daar gooi je het over de verkeerde boeg. Ik heb zeker al veel meer bereikt dan jij, of je moet een uitzondering zijn. Deze discussie kunnen we anders in PM voortzetten.

En jij trollde ik trollde je terug, niet kwaad worden. Je kan je afreageren in je games ;)

Oke, nu wil ik ook graag een lijstje met wat jij al bereikt hebt in je leven. En ik kan me afreageren in mijn games? Ik heb al meer dan een jaar niet gegamed. En jij hebt mij nooit getrollt.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 20:51 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 20:49 ----------

Geef me een programma waarmee ik kan editten en ik zet het er direct op.

Je zegt dat je nu al meer dan 80kg bankt. Maak een nieuw filmpje waarin we je gezicht niet kunnen zien.

Terug
Naar boven