Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.243
Ibuprofen en genoeg drinken, en als het te hard wordt naar spoed. Je gaat via de telefoon geen antivirale krijgen.

• #154.245
Heeft iemand tips tegen griep ben behoorlijk ziek
Voor het slapen gaan een mok met warme melk en een flinke scheut rum of vieux. Mag ook iets anders als je dat lekker vind als het maar sterk kraanwater is. Beetje citroen en honing er bij. Zo warm mogelijk op drinken vlak voor je gaat liggen.

Je zweet jezelf helemaal kapot dan in je slaap maar volgende dag ben je weer up and running.

• #154.246
Ik heb 40 graden koorts nu ik moet iets
Vooral veel proberen te slapen en voldoende vocht innemen. Het grootste probleem is uitdroging omdat je veel zweet en wellicjt vergeet te drinken. Mijn voorkeur bij ziekte is zwarte thee met honing.

Probeer als het kan en/of iets beter gaat wat licht voedsel naar binnen te werken. Denk aan witbrood of beschuit met fruitspread, ook een appeltje, peertje of banaantje door de Griekse Yogurt of Franse Magere Kwark, kippensoep of andere soepen doen het ook goed.

Beterschap!

• #154.249
De kapper in ons stadje is vanmiddag gearresteerd vanwege het dealen van drugs. Ik ben al 6 jaar klant.Ik heb nooit geweten dat ie kapper is.

• #154.250
Thx voor jullie tips allemaal , waardeer het momenteel geen koorts meer althans dat denk ik thermostaat is kapot gegaan.

Ben nu nog heel erg verkouden , en mijn keel zit dicht. Hopelijk heb ik niet dat “gekke” Chinese virus…. 🦠 in ieder geval hoop ik dat ik een beetje kan slapen.

PS: Ik ben ook aan het stoppen met jointje voor het slapen omdat ik totaal niet meer herstelde van mijn trainingen, aangezien je rem slaap verstoord word en goeie slaap = gains. Dus ik nachtzweet nu ook een beetje en ik heb echt bizarre dromen. 😴

• #154.251
Waarschijnlijk gaat 1 van de fabrieken waar ik werk sluiten.

Gelukkig gaan er 2 mensen met pensioen en hebben we een redelijk aantal contractors/uitzendkrachten dus 99% zeker dat ik mijn baan houd.

• #154.253
Ik heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen … voel me vandaag wel nog slechter

• #154.256
Uitkopen en met pensioen Tinus
De komende weken/maanden zal alles uitgewerkt moeten worden en als het besluit definitief is zal het nog vele maanden duren voordat zo’n site definitief leeg en veilig achtergelaten kan worden, dus ik heb alle tijd om na te denken.

Maar met de huidige regeling zal ik sowieso minder dan een jaarsalaris krijgen. Dat is het mij niet waard om ergens anders te gaan werken aangezien ik wel vertrouwen heb in datgeen wat overblijft. Daar maken we andere producten waar we echt marktleider in zijn, waar lokaal meer vraag naar is en waar wereldwijd minder aanbod van is.

Terug
Naar boven