Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.760
Zit er al in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er al in
Bel de huisarts voor advies.
Gaat het nu beter met je?
Voor het slapen gaan een mok met warme melk en een flinke scheut rum of vieux. Mag ook iets anders als je dat lekker vind als het maar sterk kraanwater is. Beetje citroen en honing er bij. Zo warm mogelijk op drinken vlak voor je gaat liggen.
Vooral veel proberen te slapen en voldoende vocht innemen. Het grootste probleem is uitdroging omdat je veel zweet en wellicjt vergeet te drinken. Mijn voorkeur bij ziekte is zwarte thee met honing.
Zinc, D3, VIT C en vooral meerdere ORS zakjes per dag met voldoende water.
Uitkopen en met pensioen TinusWaarschijnlijk gaat 1 van de fabrieken waar ik werk sluiten.
Gelukkig gaan er 2 mensen met pensioen en hebben we een redelijk aantal contractors/uitzendkrachten dus 99% zeker dat ik mijn baan houd.
Homo zijn is geen ziekte meer hoor.Ik heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen … voel me vandaag wel nog slechter

Pfff voel me ellendig
De komende weken/maanden zal alles uitgewerkt moeten worden en als het besluit definitief is zal het nog vele maanden duren voordat zo’n site definitief leeg en veilig achtergelaten kan worden, dus ik heb alle tijd om na te denken.
Freddie Mercury van DBBIk heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen … voel me vandaag wel nog slechter
Veel knapper en groter maar dankjewel voor het compliment ☺️
Ken je wel lekker heledag Grindr onveilig makenVeel knapper en groter maar dankjewel voor het compliment ☺️
Dat is echt het laatste waar ik nu aan moet denken