- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Je zegt het alsof je dood gaat.Ik heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen … voel me vandaag wel nog slechter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zegt het alsof je dood gaat.Ik heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen … voel me vandaag wel nog slechter
Dan doet 'n man z'n emotie uiten en dan krijgt die dit weer op z'n bordje, smh smh
Zo voel ik me ook haha
Zolang je hier nog berichtjes kan posten…🤣
Een mens mag hopen
Ja ik kan jou niet missen brownie
Je bent op de hoogte van zijn geaardheid?
Ja ja, d'r bloeit ook al wat moois op hierboven

Hoe dan? Zit je aan de slaapmedicatie?Mezelf gigatisch verlsapen voor een belangerijke afspraak.
Ziektes verbaal. Beeld je zelf maar in wellke.
Afspraak was 10uur15.
Deze t*ring mong**l word net een half uur geleden wakker.
Ik heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen …
Over de aanleiding hiervan ga ik publiekelijk geen uitspraken doen.
Stop dan eens met die gevoelens van je.Ik heb net de huisarts gebeld ze kunnen niet voor mij doen … voel me vandaag wel nog slechter
Maar ik zak zo evem lekkee rt romen land. Ga bijnne nu en 4 minuten playltn voel ik al wel. Het liefsy in bed dus peace out my nigas and wigas
Waarom niet? Ik wil het graag weten
Een enkeling hier weet het maar met jou ga ik hier al helemaal niks over delen.
Klinkt herkenbaar.

Wel eens geprobeert maar ben dan nogsteeds klaar wakker hoor. Of doe jij shoulderpres tijdens doggy?Gewoon goed seksen voor je te bed wilt gaan dan slaap je altijd goed. Weet dat dit voor vele van jullie onhaalbaar is, maar dacht deel het toch even.