Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.760
En ik ben een Engel 👼
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik ben een Engel 👼
Van te veel eiwitten kan je ook aankomen en dik worden. Kcal overschot hoe goed hou jij je macro’s bij ? Hoeveel stappen zet je per dag ect? Let je ook op sausjesJep, ik probeer na 22:00 geen carbs meer binnen te krijgen alleen eiwitten, honger begint weer rond 06:00, waardoor ik kwark eet en zo’n 7:30 kruip ik me bed in
Zou zelf eerder je vetten iets verlagen dan koolhydratenJep, ik probeer na 22:00 geen carbs meer binnen te krijgen alleen eiwitten, honger begint weer rond 06:00, waardoor ik kwark eet en zo’n 7:30 kruip ik me bed in
Daar ben je wel echt ziek van ja. Met de juiste antibiotica binnen een paar dagen gelukkig vaak ook weer een stuk beter.Longontsteking
Ik ben echt nooit ziek, maar nu lig ik echt plat. Sinds maandag 40 graden koorts. Gisteren huisarts gebeld, assistente zei ook nog in eerste instantie dat het niet ernstig genoeg was dus gewoon uitzieken. Toch na direct contact met de huisarts kunnen langsgaan en toen bleek het toch longontsteking.
Tenzij het een virale longontsteking is.Daar ben je wel echt ziek van ja. Met de juiste antibiotica binnen een paar dagen gelukkig vaak ook weer een stuk beter.
Beterschap. Mooie smoes om een paar dagen echt lekker in bed te liggen.
Dan kan hij daar op instagram mooi op kapitaliseren.
Uhm, wat??Citroën in de water? Wat is dit voor zwarte magie.

Quomodo nam?Dan kan hij daar op instagram mooi op kapitaliseren.
Gezondheid
Ik hoop voor je. En vooral ons
Ik vrees het ergste!Ik hoop voor je. En vooral ons
Dat het niet besmetelijk is.
Wees maar niet bang.Ik hoop voor je. En vooral ons
Dat het niet besmetelijk is.
Quid tu vis, insane?
Angst is een emotie. Emoties kun je uitzetten.
Doe eens lief. Mijn Latijns is beperkt, insane.
Wijs in geschriften die je niks brengen.
Jij bent een domme zwakke volger.Wijs in geschriften die je niks brengen.
Zwaar ondergeschoolt in elk ander vlak.
Je bent toerist in je eigen jeugd en boeken. Triest.
Niet alleen je Latijns