AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.302
Jep, ik probeer na 22:00 geen carbs meer binnen te krijgen alleen eiwitten, honger begint weer rond 06:00, waardoor ik kwark eet en zo’n 7:30 kruip ik me bed in
Van te veel eiwitten kan je ook aankomen en dik worden. Kcal overschot hoe goed hou jij je macro’s bij ? Hoeveel stappen zet je per dag ect? Let je ook op sausjes

Jep, ik probeer na 22:00 geen carbs meer binnen te krijgen alleen eiwitten, honger begint weer rond 06:00, waardoor ik kwark eet en zo’n 7:30 kruip ik me bed in
Zou zelf eerder je vetten iets verlagen dan koolhydraten

• #154.303
Longontsteking:(
Ik ben echt nooit ziek, maar nu lig ik echt plat. Sinds maandag 40 graden koorts. Gisteren huisarts gebeld, assistente zei ook nog in eerste instantie dat het niet ernstig genoeg was dus gewoon uitzieken. Toch na direct contact met de huisarts kunnen langsgaan en toen bleek het toch longontsteking.
Daar ben je wel echt ziek van ja. Met de juiste antibiotica binnen een paar dagen gelukkig vaak ook weer een stuk beter.

Beterschap. Mooie smoes om een paar dagen echt lekker in bed te liggen.

• #154.304
Daar ben je wel echt ziek van ja. Met de juiste antibiotica binnen een paar dagen gelukkig vaak ook weer een stuk beter.

Beterschap. Mooie smoes om een paar dagen echt lekker in bed te liggen.
Tenzij het een virale longontsteking is.

• #154.320
Lantijnisch?

Terug
Naar boven