MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

I'm out of this discussion.

haha busted, wat een gast :roflol:

Momenteel bekijken: 20 gebruiker(s) (17 leden en 3 gasten) dit topic

Yeaaaaaaaaaaaaah buddy

Wat maakt het nou eigenlijk uit of je hoofd zichtbaar is op dat filmpje

hm mijn eerste bak is leeg
dus:
:popcorn2:

THISGONBGUD.gif

In, dit wordt weer leuk. Welke foto mag ik dit keer shoppen? Mwhaha.

IWJ strikes again. In be4 topic dat weer uit de hand loopt en IWJ die vreest voor popo aan zn deur. Prepare your angus.

Laatst bewerkt:
Post anders gewoon een foto. Dan ben je meteen van dat gezeur af.

Goede argumenten weer!

In, dit wordt weer leuk. Welke foto mag ik dit keer shoppen? Mwhaha.

IWJ strikes again. In be4 topic dat weer uit de hand loopt en IWJ die vreest voor popo aan zn deur. Prepare your angus.
Maak een episch verhaal van hoe IWJ en fransie altijd elkaar flameden en nu krachten gebundeld hebebn tegen eleturttlepahntuskfjdfjdk
:cool:

Post anders gewoon een foto. Dan ben je meteen van dat gezeur af.

Zoals je in m'n vorige post ziet zei ik dat ik erg gesteld ben op mijn privacy. Ik erger me niet echt aan dit dus zo erg is het niet. Moest ik me er aan ergeren ga ik gewoon af DBB maar kan er best om lachen :p

Ik ken hem niet, ziet er niet echt een voetballer uit?
Hij heeft geen kort haar als je m op die foto bekijkt.
Waarom zou die horloge die hij aan heeft nieuw zijn? En hij lijkt niet eens op mijne.

Ik ben er erg op gesteld om foto's van mij niet over heel het internet te verspreiden. Zo zal je ook m'n facebook niet in 1,2,3 vinden etc.

Niet echt, jij bent kinderachtig en onrespectvol. Maar dat zijn jou gebreken daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

Nja de foto's die ik te zien krijg lijken iig voor geen meter op mij.
lol, ik zeg toch dat hij korter haar heeft, maar als jij geen beter argument hebt dan dat je er niet op lijkt. dan ben ik phil heath, en volges jouw redenering zou het dan nog perfect kloppen

Zoals je in m'n vorige post ziet zei ik dat ik erg gesteld ben op mijn privacy. Ik erger me niet echt aan dit dus zo erg is het niet. Moest ik me er aan ergeren ga ik gewoon af DBB maar kan er best om lachen :p
waarom niet op dezelfde wijze als ik filmen ?

zie log / film topic

Je kan moeilijk argumenten stellen over een zaak waar je niks van weet.
Ik ken die gast niet waar ze foto's van postten dus wat moet ik daarover zeggen, ik zeg wat ik zie. Hij draagt een ander horloge, draagt lelijke kleren en heeft lang haar. Uit mijn recente posts kan je ervan uitgaan dat ik meestal net gekleed ben (hemd), ook vandaag nog schoenen gepost die ik zou kopen, die zien er ook net uit, mijn uurwerk is anders, mijn haar is niet zo...

Terug
Naar boven