Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.760
Bij de basis fit is het 9/10 x te druk en daarom ga ik altijd in de ochtendPreciess. Had vandaag dus geen lekkere training, veelte druk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de basis fit is het 9/10 x te druk en daarom ga ik altijd in de ochtendPreciess. Had vandaag dus geen lekkere training, veelte druk
Lucky you! Ligt er ook heel erg aan hoe ze zich ontwikkeld hebben. Mijne lag horizontaal zegmaar, tegen de ander te drukken. Moest ook naar het ziekenhuis omdat ze tandvlees open moesten snijden.. kon niet bij de tandarts xd
Ja ik ook. Onder narcose en al. Was tijdens m’n kaakoperatie 😋. Waarschijnlijk was dat m’n geluk.Lucky you! Ligt er ook heel erg aan hoe ze zich ontwikkeld hebben. Mijne lag horizontaal zegmaar, tegen de ander te drukken. Moest ook naar het ziekenhuis omdat ze tandvlees open moesten snijden.. kon niet bij de tandarts xd
Er zou er 1 getrokken worden bij de kaakchirurg. Na 4 verdoving die niet werkten stopten ze.... de boel zat los en moest 4 maanden wachten op dagopname... na wat geduw en getrek binnen 8 dagen aan de beurt. Meteen 2 weggehaald en in de avond gewoon kunnen eten.Ja ik ook. Onder narcose en al. Was tijdens m’n kaakoperatie 😋. Waarschijnlijk was dat m’n geluk.
Beterschap Mama bear!!
Beterschap!
Lief, maar is gelukkig over 😊
What happened? 😱Helaas afgelopen nacht een heftige incident meegemaakt, waarbij ik iemand fysiek heb aangepakt helaas maar ik heb goed gehandeld nu even kijken hem amper 3 uur geslapen.
Vreemde verwoording voor een darkroomsessie.Helaas afgelopen nacht een heftige incident meegemaakt, waarbij ik iemand fysiek heb aangepakt helaas maar ik heb goed gehandeld nu even kijken hem amper 3 uur geslapen.
Lowkick?Helaas afgelopen nacht een heftige incident meegemaakt, waarbij ik iemand fysiek heb aangepakt helaas maar ik heb goed gehandeld nu even kijken hem amper 3 uur geslapen.
Drugs are bad, mkayHelaas afgelopen nacht een heftige incident meegemaakt, waarbij ik iemand fysiek heb aangepakt helaas maar ik heb goed gehandeld nu even kijken hem amper 3 uur geslapen.
Heel lang verhaal maar bewoner belde voor geluidsoverlast bleek een onbekende man te zijn. Ik ben wezen kijken hij werd direct heel agressief tegen mij, hierop direct gehandeld. Toen is hij weggerend en heb ik de politie kunnen bellen. Dit was 4 uur in de nacht. Gister avond cliënt geholpen die knock-out ging van de coke die die heeft gerookt. Ik werk met zeer complexe mensen.