XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.422
Bij mij 3 tegelijk eruit gehaald. 0 pijn gehad. 😌
Lucky you! Ligt er ook heel erg aan hoe ze zich ontwikkeld hebben. Mijne lag horizontaal zegmaar, tegen de ander te drukken. Moest ook naar het ziekenhuis omdat ze tandvlees open moesten snijden.. kon niet bij de tandarts xd

• #154.423
Bij mij zaten ze ook allemaal goed vast. Nog 1 dwarsligger en die mag lekker blijven hangen.

• #154.424
Lucky you! Ligt er ook heel erg aan hoe ze zich ontwikkeld hebben. Mijne lag horizontaal zegmaar, tegen de ander te drukken. Moest ook naar het ziekenhuis omdat ze tandvlees open moesten snijden.. kon niet bij de tandarts xd
Ja ik ook. Onder narcose en al. Was tijdens m’n kaakoperatie 😋. Waarschijnlijk was dat m’n geluk.

• #154.425
Ja ik ook. Onder narcose en al. Was tijdens m’n kaakoperatie 😋. Waarschijnlijk was dat m’n geluk.
Er zou er 1 getrokken worden bij de kaakchirurg. Na 4 verdoving die niet werkten stopten ze.... de boel zat los en moest 4 maanden wachten op dagopname... na wat geduw en getrek binnen 8 dagen aan de beurt. Meteen 2 weggehaald en in de avond gewoon kunnen eten.
Scheelt echt wel als je onder narcose gaat 👍

Morgen helaas weer 2 kiezen opnieuw vullen ☹️ maar kan zonder verdoving (als t goed is.....)

Sterkte @HertogSandBox

• #154.428
Veel beterschap dame....

• #154.432
Oma van m'n vriendin is gister plots overleden. Ging al tijdje niet zo lekker met haar. Ze wilden haar binnenkort naar een tehuis brengen maar ze dacht daar blijkbaar anders over dus is ze niet meer wakker geworden in haar eigen bedje, op 90 jarige leeftijd, terwijl haar zoon bij haar overnachtte.
Netjes, ik zou ervoor tekenen. Ze heeft ons zoontje gelukkig nog kunnen ontmoeten afgelopen april.

Halsoverkop (veel te dure) tickets moeten boeken. Ach ja, c'est la vie.
Zo naar Schiphol. Morgen is de begravenis al.
Screenshot_20250130_172027_Chrome.jpg

Meteen maar een paar dagen eraan vastgeknoopt.

• #154.433
Gecondoleerd.
Mooie manier wel inderdaad.
Mijn oma ging toen onze oudste dochter drie weken op eenzelfde manier.

En wat een straf weekje (omgeving) Lissabon.

Fijne dienst gewenst.

• #154.434
Om de dag erna een beetje uit te waaien gaan we naar Nazaré. DE plek waar surfers komen voor gigantische golven. En zondag aanstaande zijn de omstandigheden dusdanig goed dat er golven van rond de 15 meter verwacht worden.
Screenshot_20250130_235138_Chrome.jpg

kijk: https://youtube.com/shorts/FI5jDFG91oI?si=OXkhzWY0s-bFfwha

kijk: https://youtu.be/EdvAV8Iqepw?si=zkirTI-SGIQrOsay
Paar dagen geleden waren de golven rond de 20m.

• #154.435
Helaas afgelopen nacht een heftige incident meegemaakt, waarbij ik iemand fysiek heb aangepakt helaas maar ik heb goed gehandeld nu even kijken hem amper 3 uur geslapen.

• #154.440
Heel lang verhaal maar bewoner belde voor geluidsoverlast bleek een onbekende man te zijn. Ik ben wezen kijken hij werd direct heel agressief tegen mij, hierop direct gehandeld. Toen is hij weggerend en heb ik de politie kunnen bellen. Dit was 4 uur in de nacht. Gister avond cliënt geholpen die knock-out ging van de coke die die heeft gerookt. Ik werk met zeer complexe mensen.

Terug
Naar boven