MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.461
  • #154.462
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #154.463
In de nacht slapen met een pols brace kan helpen.
Bedankt. Die heb ik inderdaad nog liggen. Ik heb er jaren geleden last van gehad en gebruikte die toen. Wonderbaarlijk genoeg zijn de klachten toen verdwenen en jaren later weer terug gekomen.

• #154.464
Dat we al enige tijd geen goede rel/ drama hebben gehad.
dave chappelle tyrone biggums GIF

• #154.465
Xbox controller kapot gegooid, onderweg naar de mediamarkt 🤣

• #154.471
Ik bel letterlijk nooit in de auto en dan krijg ik er een boete voor terwijl ik niet eens ben aangehouden. Dit word wel een lachertje als ik in bezwaar ga en de foto opvraag en ze zien mij eten tijdens het rijden, dat gebeurd immers constant 😂

IMG_9956.jpeg
Hoe is dit eigenlijk afgelopen? Hopelijk heb je deze boete niet hoeven te betalen?

• #154.472
Hoe is dit eigenlijk afgelopen? Hopelijk niet hoeven te betalen?
Hoor het pas in aug of okt dan pas kregen we een antwoord. Was zelf verbaasd dat zoiets zolang moet duren aangezien betalen binnen 4 of 6 weken moest. Ga je dus in beroep kan je de centen 8 maanden nog bewaren aangezien je dan niet hoeft te betalen.

• #154.473
Hoor het pas in aug of okt dan pas kregen we een antwoord. Was zelf verbaasd dat zoiets zolang moet duren aangezien betalen binnen 4 of 6 weken moest. Ga je dus in beroep kan je de centen 8 maanden nog bewaren aangezien je dan niet hoeft te betalen.
Je moet je dan wss verantwoorden voor de rechter, daarom duurt het zo lang.

• #154.475
Geen idee waarom maar insta laat ineens allemaal ongelukken zien. Nee niet m’n eigen foto’s.

Terug
Naar boven