Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.381
Ligt ze nog vast, je hebt toch wel water achter gelaten?
Deels maar dat vinden we allebij lekker. Als het van buiten klinkt alsof we elkaar proberen te vermoorden. Laat me met rust ik ben precies waar ik wil zijn.

Ligt ze nog vast, je hebt toch wel water achter gelaten?
Ze had maar 20 meter touw en dat is wel wat weinig ja dan moet je er andere atributen bij halen. Niet dat zijn geen agresief type was. Was even weer schrikken dat ik bij mijn strot gegrepen werd want dat gebeurd niet vaak maar is niet verkeerd.

• #154.383
Deels maar dat vinden we allebij lekker. Als het van buiten klinkt alsof we elkaar proberen te vermoorden. Laat me met rust ik ben precies waar ik wil zijn.

Ze had maar 20 meter touw en dat is wel wat weinig ja dan moet je er andere atributen bij halen. Niet dat zijn geen agresief type was. Was even weer schrikken dat ik bij mijn strot gegrepen werd want dat gebeurd niet vaak maar is niet verkeerd.
Kwam daar in eerste instantie ook voor een andere meid maar die was mijn aandacht al heel gouw kwijt toen ik merkte dat haar huisgenoote lekker geflipt was. Dus op een leuke manier. Voor mij dan.

• #154.384
Hahaha ben wel wat gewend 😁

Ja dat niks doen lijkt wel goed te doen maar voel mij echt nutteloos zo. Dus morgen nog dagje tran kilo en dan maandag gewoon de draad weer oppakken. Lief dat je het vraagt 🙂

• #154.386
Hahaha ben wel wat gewend 😁

Ja dat niks doen lijkt wel goed te doen maar voel mij echt nutteloos zo. Dus morgen nog dagje tran kilo en dan maandag gewoon de draad weer oppakken. Lief dat je het vraagt 🙂
Ik vind trainen leuk maar de rustdagen zijn hier wel populaider

• #154.388
Nu rest de vraag. Wat doet dat met je?

Oh Yeah Reaction GIF by WWE

Ik vind trainen leuk maar de rustdagen zijn hier wel populaider

Ja heb ik dus echt niet. Kan heel moeilijk niks doen 😁 wel hard op weg om dat te leren 😊

Laatst bewerkt:
  • #154.391
Ik ben zo verkouden dat ik me er ziek van voel. Beetje zonde van mijn weekend. Hopen dat het morgen weer enigszins voorbij is.

• #154.397
Veel beterschap dame.... veel last of valt het mee? Hoe ben je gevallen?

• #154.398
Dat blauwe hoort vast niet bij de tattoo.

• #154.399
Sinds 16.00 stroomuitval in de provicie Trondelag. Zwaarste storm in jaren gehad. Sneeuw bijna helemaal weg en temperatuur 5-7 graden.

IK had me onze eerste winter hier iets anders voorgesteld

Terug
Naar boven