- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Ga toch weg met die onzinIk heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij ook wel van een Golden Shower houd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga toch weg met die onzinIk heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij ook wel van een Golden Shower houd.
Ben je humeurig?
Ik zal m'n reactie aanpassen 😊
Bangla road in phuket. Was leuke vakantie en veel vieze dingen gezien.Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij ook wel van een Golden Shower houd.
Vertel ik was vorig jaar nog in Phuket
Ik ga dit jaar weer die kant op als het goed is voor een maand.Bangla road in phuket. Was leuke vakantie en veel vieze dingen gezien.
Zolang je er niet pissig over wordt..Ik zal m'n reactie aanpassen 😊
Wow, goede grap over mijn naam. Die heb ik echt nog nooit gehoord!
Heb je al een bangla lijst, of laat je het op zijn beloop?Ik ga dit jaar weer die kant op als het goed is voor een maand.
Ik zou heel graag ook willen, maar beter voor mijn eigen gezondheid van niet.Ik ga dit jaar weer die kant op als het goed is voor een maand.
Ik ga niet alleen dus helaas geen bang lijst en ping pong showsHeb je al een bangla lijst, of laat je het op zijn beloop?
Hebben wij dan een maand rust van jou?Ik ga dit jaar weer die kant op als het goed is voor een maand.
Je kan me ook op negeer zetten dan heb je direct rust. Ik snap best dat je mijn niveau niet kan bijbenen.
Was een grapje!!! Ik houd van u niveauJe kan me ook op negeer zetten dan heb je direct rust. Ik snap best dat je mijn niveau niet kan bijbenen.
Dat snap ik (het is uw).
Vind ik toch wat anders dan jezelf bewust helemaal leegpissen. Dees is voor haar set al bezig.
Bekkenbodemspieren zijn ook spieren 🤷♀️
kijk: https://www.instagram.com/reel/DAtbit8KJJG/?igsh=dWl3b2d2eXZzNDE5
Ik ken wel iemand die zijn broek volscheet en hierna eerst zijn setjes met squatten afrondde alvorens zich te verschonen.Ben het met je eens dat blijven trainen terwijl je jezelf onder gepist hebt niet hygiënisch is en dat uploaden een stap te ver is.
Geef alleen aan dat het niet heel ongebruikelijk is. Zeker niet gedurende powerlifting/ strongwoman wedstrijden.
Vind ik toch wat anders dan jezelf bewust helemaal leegpissen. Dees is voor haar set al bezig.
Bekkenbodemspieren zijn ook spieren 🤷♀️
kijk: https://www.instagram.com/reel/DAtbit8KJJG/?igsh=dWl3b2d2eXZzNDE5

Nu ligt er letterlijk pis op de vloer en mogelijk ook nog op het materiaal. Daar moeten andere mensen ook nog gebruik van maken. Daar komt nog bij dat ze wss een uur in de wind stinkt. Dit is gewoon uitzonderlijk smerig en asociaal.Ben het met je eens dat blijven trainen terwijl je jezelf onder gepist hebt niet hygiënisch is en dat uploaden een stap te ver is.
Geef alleen aan dat het niet heel ongebruikelijk is. Zeker niet gedurende powerlifting/ strongwoman wedstrijden.
Je moet je er niet zo zwaar aan tillen, zeikerd.Nu ligt er letterlijk pis op de vloer en mogelijk ook nog op het materiaal. Daar moeten andere mensen ook nog gebruik van maken. Daar komt nog bij dat ze wss een uur in de wind stinkt. Dit is gewoon uitzonderlijk smerig en asociaal.
Het is niet normaal om over andermans spullen te zeiken. Ook niet als je toevallig iets zwaars tilt.
Ja vertel dan. Je lijkt nu net Oom Oli.Bangla road in phuket. Was leuke vakantie en veel vieze dingen gezien.