Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.621
Nu ligt er letterlijk pis op de vloer en mogelijk ook nog op het materiaal. Daar moeten andere mensen ook nog gebruik van maken. Daar komt nog bij dat ze wss een uur in de wind stinkt. Dit is gewoon uitzonderlijk smerig en asociaal.

Het is niet normaal om over andermans spullen te zeiken. Ook niet als je toevallig iets zwaars tilt.
Enige correcte reactie, mijns inziens. Het is eigenlijk in niets anders dan wanneer één of andere import pauper hier midden op straat gaat zitten poepen.

• #154.622
Enige correcte reactie, mijns inziens. Het is eigenlijk in niets anders dan wanneer één of andere import pauper hier midden op straat gaat zitten poepen.
Mwah, het kan een vrouw overkomen. Er zijn tal van redenen waarom de bekkenbodemspieren (tijdelijk) slap kunnen zijn. Maar hoe ze ermee omgaat is een keuze

• #154.623
Hoor het al dat jullie geen ervaring hebben met vrouwen die recent zijn bevallen dat die met niezen al alles onder zeiken.

• #154.626
Wie moeten ze dan doen, volwassenen?
haha-funny-not-funny.gif

• #154.628
Dit heeft niks te maken met kinderen maar alles te maken met smerige aandachtsgeile instawijven die je je gym uit zou moeten knuppelen.

Hoe kan je hier nou kinderen de schuld van geven 🤦‍♂️

• #154.633
Het krijgen van kinderen, om het dan specifieker te formuleren, heeft het nog steeds niks mee te maken.

Maar het valt natuurlijk lkkr in jouw straatje ;).
Niemand geeft het krijgen van kinderen de schuld van de situatie in het instafilmpje. Ik reageerde op Ak zijn comment. ;)

Maar als jij weer lekker op je pik getrapt wilt doen doe je maar, you do you :)

• #154.634
Hmm piktrappen lekker, zijn daar ook IG filmpjes van?

• #154.635
Kunnen we wel maken dan trap ik jou wel.
Of ik houd je vast en alle dames hier die het willen mogen je vrijwillig op je pik trappen.

• #154.637
Hmm piktrappen lekker, zijn daar ook IG filmpjes van?
Ja maar daar moet je dan wel eerst voor betalen.

Niemand geeft het krijgen van kinderen de schuld van de situatie in het instafilmpje. Ik reageerde op Ak zijn comment. ;)

Maar als jij weer lekker op je pik getrapt wilt doen doe je maar, you do you :)
Hadden we maar een soort quote functie op het forum om dit soort misverstanden te voorkomen.

• #154.640
Kunnen we niet een whatsapp groep opzetten?

Terug
Naar boven