ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Is dit inclusief face sitting?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit inclusief face sitting?
Ja van iemand uit lagere klasse tijdens vlucht, verrassing.
Wtf is dat met al die pissende vrouwen op insta.
Mijn feed heeft blijkbaar weer een nieuw dieptepunt bereikt.
Ga kegeloefeningen doen ipv jezelf filmen 🤦🏼♀️
Wtf is dat met al die pissende vrouwen op insta.
Mijn feed heeft blijkbaar weer een nieuw dieptepunt bereikt.
Ga kegeloefeningen doen ipv jezelf filmen 🤦🏼♀️
powerliftingtechnique.com
Ik zou er niet zo pissig om worden.Dit is normaal in de powerlifting/ strongwoman wereld.
![]()
Why Do Some Women Pee When Deadlifting? (And, Is It Normal?) | PowerliftingTechnique.com
We discuss why some women pee when deadlifting and ways to prevent this from happening.powerliftingtechnique.com
Als het je overkomt en je besluit dan om door te gaan en het ook nog eens te uploaden, ben je gewoon een vies zwijn.Dit is normaal in de powerlifting/ strongwoman wereld.
![]()
Why Do Some Women Pee When Deadlifting? (And, Is It Normal?) | PowerliftingTechnique.com
We discuss why some women pee when deadlifting and ways to prevent this from happening.powerliftingtechnique.com
Bijna net zo smerig als een geboorte.Als het je overkomt en je besluit dan om door te gaan en het ook nog eens te uploaden, ben je gewoon een vies zwijn.
Bijna net zo erg als jouw grappen
Wat als het nu een zwaar PR is?Als het je overkomt en je besluit dan om door te gaan en het ook nog eens te uploaden, ben je gewoon een vies zwijn.
Het is ook een pr
Uploaden is misschien een stap te ver maar laten we eerlijk zijn we hebben allemaal wel eens een scheetje gelaten tijdens het deadliften.Als het je overkomt en je besluit dan om door te gaan en het ook nog eens te uploaden, ben je gewoon een vies zwijn.
Daar houd jij wel van Mr. Golden Shower.Er zijn ook vrouwen die tijdens de daad een drupje laten hoor 💁
En dat wordt ook online gegooid. Ik heb menig filmpjes gezien.Er zijn ook vrouwen die tijdens de daad een drupje laten hoor 💁
Ik kan wel wat verhalen vertellen daarover, heb ook ooit een show in phuket gezien wat de moeite waard was!
Vind ik toch wat anders dan jezelf bewust helemaal leegpissen. Dees is voor haar set al bezig.Uploaden is misschien een stap te ver maar laten we eerlijk zijn we hebben allemaal wel eens een scheetje gelaten tijdens het deadliften.
Vertel, phuket..Ik kan wel wat verhalen vertellen daarover, heb ook ooit een show in phuket gezien wat de moeite waard was!
Vind ik toch wat anders dan jezelf bewust helemaal leegpissen. Dees is voor haar set al bezig.
Bekkenbodemspieren zijn ook spieren 🤷♀️
kijk: https://www.instagram.com/reel/DAtbit8KJJG/?igsh=dWl3b2d2eXZzNDE5
Vertel ik was vorig jaar nog in PhuketIk kan wel wat verhalen vertellen daarover, heb ook ooit een show in phuket gezien wat de moeite waard was!