MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je hapt wel erg turtle, volgens mij probeer jij ons voor de gek te houden. Denk na jongens: stel het is hem niet, waarom doet hij dan zo enorm veel moeite om dat te bewijzen? Een dbb'er met een beetje verstand zou blij zijn en zeggen: ja dat ben ik en ondertussen lachen dat ze de verkeerde hebben.

Mijn conclusie: het is hem, en hij probeert iedereen op een dwaalspoor te zetten. Danku voor het lezen.

Je kan moeilijk argumenten stellen over een zaak waar je niks van weet.
Ik ken die gast niet waar ze foto's van postten dus wat moet ik daarover zeggen, ik zeg wat ik zie. Hij draagt een ander horloge, draagt lelijke kleren en heeft lang haar. Uit mijn recente posts kan je ervan uitgaan dat ik meestal net gekleed ben (hemd), ook vandaag nog schoenen gepost die ik zou kopen, die zien er ook net uit, mijn uurwerk is anders, mijn haar is niet zo...

ik ben 3 meter, 300 kilo en 5% bf.

Je hapt wel erg turtle, volgens mij probeer jij ons voor de gek te houden. Denk na jongens: stel het is hem niet, waarom doet hij dan zo enorm veel moeite om dat te bewijzen? Een dbb'er met een beetje verstand zou blij zijn en zeggen: ja dat ben ik en ondertussen lachen dat ze de verkeerde hebben.

Mijn conclusie: het is hem, en hij probeert iedereen op een dwaalspoor te zetten. Danku voor het lezen.

Omdat het al de 2de keer is dat ie een verschillende foto post, en twee keer mist ie.
Als ik niks zou zeggen zouden jullie zeggen ' als hij het niet was zou hij zichzelf verdedigen' dus is 2x hetzelfde

pf het begint psychologisch te worden, Average IQ, UP !

Omdat het al de 2de keer is dat ie een verschillende foto post, en twee keer mist ie.
Als ik niks zou zeggen zouden jullie zeggen ' als hij het niet was zou hij zichzelf verdedigen' dus is 2x hetzelfde

Dat slaat nergens op. Iedereen die ooit ontmaskerd is op DBB en er vervolgens niet op inging = toegeven. Vaak genoeg gezien.

Ja guys I'm out, pizza is hier.
Nog veel succes met je zoektocht IWJ , post nog een paar pics en misschien heb je ooit de juiste.

mbo? want je kwam van het vmbo af? sorry maar met een beetje doorzettingsvermogen komt een down-patient nog door het vmbo heen
in belgie hebben we geen mbo, vmbo, havo en die dingen, het is hier een ander systeem

mbo? want je kwam van het vmbo af? sorry maar met een beetje doorzettingsvermogen komt een down-patient nog door het vmbo heen

Ik woon in België daar heb je aso richting, tso en bso.
Waar aso het hoogste is, daarna tso daarna bso.
Ik doe aso en dat bevat economie moderne talen.
Korte samenvatting, het is maar dat je daar toch wel bepaald niveau moet halen, jij zou er vb niet raken.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 21:26 ----------

I'm out!

Korte samenvatting, het is maar dat je daar toch wel bepaald niveau moet halen, jij zou er vb niet raken.

I'm out!
ik zit op vwo, volgesmij is dat hetzelfde als aso, maarja ik ga er niet verder op in. iedereen weet al dat je busted bent door je manier van reageren

Fitnessinstructeur die vind dat ik te hard cut!

I'm out!

denken dat je slim bent omdat je ASO doet:roflol:

echte slimme mensen weten dat die shit ook niks voorstelt;)

Ik heb geen hyves, hyves gebruiken ze enkel in Nederland dushi. Niemand in België heeft dat.

Nja weet je denk er maar over wat jullie willen.
Meest legit lijkt me dat iemand mij aan het trollen is door profielen met random gasten overal te maken en ze mijn naam te geven :p

Nu ben ik echt out, this is madness. Ik kan jullie ongelijk toch nooit bewijzen.

denken dat je slim bent omdat je ASO doet:roflol:

echte slimme mensen weten dat die shit ook niks voorstelt;)
ASO is zoooo nutteloos. Leer je echt niets belangrijks bij. Zou eerder zeggen dat wie in ASO goede punten haalt dom is, want wat ben je er nu mee? Niets. Gewoon maken dat je er door bent zodat je verder kan studeren. Oh en natuurlijk voor de no-lifers zijn de puntjes wel belangrijk, hebbe ze excuus om hen tijd te verspillen, tijd waarin ze anders toch niets te doen hadden. Dan denken ze dat ze slim zijn omdat ze goeie punten halen :roflol: de echte slimmeriken maken dat ze er door zijn, niet meer of minder.

ASO is zoooo nutteloos. Leer je echt niets belangrijks bij. Zou eerder zeggen dat wie in ASO goede punten haalt dom is, want wat ben je er nu mee? Niets. Gewoon maken dat je er door bent zodat je verder kan studeren. Oh en natuurlijk voor de no-lifers zijn de puntjes wel belangrijk, hebbe ze excuus om hen tijd te verspillen, tijd waarin ze anders toch niets te doen hadden. Dan denken ze dat ze slim zijn omdat ze goeie punten halen :roflol: de echte slimmeriken maken dat ze er door zijn, niet meer of minder.

qft

Terug
Naar boven