AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In belgie.

HBO ken ik niet dus ken ik ook niet de vereisten. Maar de raad die ik je kan geven past voor elke studie. Elke les die je gaat bijwonen voorbereiden. Dat wil zeggen dat als je bijvoorbeeld iedere maandagmorgen vak A hebt, je op het einde van de les aan de prof vragt welk hoofdstuk de volgende les zal besproken wordne;

Laat de moeilijke vakken niet links liggen. Zodra je iets niet egrijpt,onmiddellijk na de les aanpakken.

Studeren, herhalen, goed eten, goed ontspannen, goed slapen, je eigen samenvattingen maken,...
Tip die ik iedereen geef: tijdens de blokperiode eerst het skelet van de materie studeren, daarna er dieper op in gaan, dus van ieder hoofdstuk een beetje vlees op het skelet plakken, daarna de huid, daarna het haar, ... Dus niet hoofdstuk 1 van a tot z ieder detail uit je hoofd blokken, want dan ga je er niet geraken.
En de ochtend voor je examen lezen wat je niet hebt kunnen blokken, want dat blijft goed plakken.
Zeer belangrijk is de vriendenkring die je zal kiezen. Omring je door blokbeestjes, nerds, en niet door hippe populaire kerels of meiden, want dan raak je er niet.
Ik leer enkel het skelet :p waar ik zit schijnen ze toch vooral dat te vragen met ook een deeltje met details die ik nooit weet maar ben er tot nu toe zo wel voor alles door geweest :p

Potverdomme voel een pukkel opkomen midden op m'n voorhoofd pl**ris t*fus k*tdingen, was er eindelijk vanaf. Waarom bestaat het uberhaupt? Waarom is zoiets er niet uit ge-evolueerd.

Blarg kan niet slapen, vertiefde zooi hier ook pfffffff

126 euro boete voor het rijden over een bus baan :D

Zometeen naar school, met me scooter.. hopelijk niet glad?
+ kan me nek niet goed draaien spiertje verrekt dus kan ook niet trainen behalve biceps/triceps :fa:

sneeuw.

Het ging niet zo lekker met autorijden :mad:

Een deuk erbij NIKKK?

Heb je ook enige intelligentie voor nodig. Is niet omdat je BSO doet dat je dom bent. Ken mensen die letterlijk >10x meer leren dan mij voor gelijke of slechtere resultaten. Sommigen zijn gewoon te dom om het cru te zeggen.

dan ik:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mierenneuker.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 13:04 ----------

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/355
Owned

Geflitst met 30 te hard op de A2 :(
214€ boete

:fuu:

Ik win, moet deze maand voorkomen voor het rijden zonder verzekering.. kchhhhwhshdaushdashdas;duhasd;jkhas;doukhas;uodhas;uodhas;ohd werd in me eigen straat gepakt toen ik de auto aan het verzetten was. fair no. duur ja

srs? Bij mij was het 106 euries :trollface:

ja misschien scheelt het dat ik ook nog tegen het verkeer in ging........:eek:

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 14:20 ----------

Geflitst met 30 te hard op de A2 :(
214€ boete

:fuu:

ja zit ook nog steeds te wachten op een bon voor 50 te hard, aangezien ik al 12 jaar lang overal 50 te hard rijd.........die kneuzen staan zo debiel in het zicht dat het voor als nog goed gaat......maar het moet er een keer van komen. Heb zo'n gevoel dat het binnenkort is.........

Ik win, moet deze maand voorkomen voor het rijden zonder verzekering.. kchhhhwhshdaushdashdas;duhasd;jkhas;doukhas;uodhas;uodhas;ohd werd in me eigen straat gepakt toen ik de auto aan het verzetten was. fair no. duur ja
Denk nog steeds dat ik je kan verslaan:o:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven