Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam het braken niet door teveel visolie?Nee neem gewoon nieuwe. Alleen mijn multivitamine en een stuk of 6 vis olies kwamen naar buiten.
Heb nog 2000 visolies op voorraad dus pak gewoon nieuwe.
Geen idee nog nooit last van gehad. Als ik niet ziek word vandaag zal dat dan wel ja.
Waarom slik jij zoveel dan? Wat gebruik je allemaalGeen idee nog nooit last van gehad. Als ik niet ziek word vandaag zal dat dan wel ja.
Of misschien vond mijn maag het dit keer niet fijn dat ik een hele hand vol supps in 2 keer door slik.
Je slikt best wel veel, wel goed uitzoeken wat je daadwerkelijk nodig hebt met je voedings patroon 🤩@Seth_Fit
Oke de lijst:
Omega3 6 capsules
Cla 4 capsules
Multivit
D3
Magnesium
Zink
B complex
Thiamine
Ashwaganda
Overal 1 van behalve de omega 3 en CLA
Ben zelf ook erg fan van glutamine en creatine@Seth_Fit
Oke de lijst:
Omega3 6 capsules
Cla 4 capsules
Multivit
D3
Magnesium
Zink
B complex
Thiamine
Ashwaganda
Beter 1 te veel dan te weinig en het kost de wereld ook niet. En dood ga je er vast ook niet aan en anders is dat mooi meegenomen.Je slikt best wel veel, wel goed uitzoeken wat je daadwerkelijk nodig hebt met je voedings patroon 🤩
Ben zelf ook erg fan van glutamine en creatine
Dat ga ik denk maar eens doen. Het betreft DHL trouwens.dan is het tijd voor een klacht bij de autoriteit persoonsgegevens over de klachtafhandeling van PostNL
Ja het intereseert ze echt geen hol bij DHL hoor.Dat ga ik denk maar eens doen. Het betreft DHL trouwens.
Ik heb net de klantenservice gesproken. Althans, het gaat via de chat tegenwoordig (nadat je eerst 5x "medewerker spreken" moet sturen naar de chatbot.).
De situatie uitgelegd aan de medewerker. Die zegt vervolgens dat ze er iets mee gaan doen maar dat ik mijn pakket nu zelf op moet halen (ophaalpunt is 8km verderop..).
Vermeld dat ik dit ronduit schandalig vind en financieel gecompenseerd wil worden.
Te horen gekregen dat dit niet mogelijk is waarna ze de chat heeft gesloten. Haha echt ongelooflijk onbeschoft dit.
Als ze die geitjes maar wel wat liefdevoller behandelen.
Wat zijn nu je doelen qua shape eigenlijk?Beter 1 te veel dan te weinig en het kost de wereld ook niet. En dood ga je er vast ook niet aan en anders is dat mooi meegenomen.
Had je ze op een lege maag genomen?Net de helft van mijn supps opgekotst. Werd ineens uit het niks misselijk.
Zo maar snel naar de sportschool om nog een push training te doen voor ik echt ziek word ofzo.
Groter worden.
Bingo
Als je voeding op orde is heb je van bovenstaande niet alles nodig.@Seth_Fit
Oke de lijst:
Omega3 6 capsules
Cla 4 capsules
Multivit
D3
Magnesium
Zink
B complex
Thiamine
Ashwaganda
Cla pak ik 6000mg extra ivm crohn. Schijnt te helpen en vind zelf dat het wel helpt voor mij dan.Bij de vraag wat neem jij dan?
Dit is wat mij betreft de basic
Omega 3 3000mg DHA en EPA 2000mg ochtend en 1000mg voor slapen
Magnesium 300mg ochtend en 300mg voor slapen
D3 4000 iu ochtend
Onderstaand neem ik ook maar is meer specifiek voor bescherming gebruik ondersteuning.
Tudca bescherming lever / nieren 2 tabs ochtend
Nac bescherming lever / nieren 1 tab ochtend
Rode rijst gist stabiliseert cholesterol 1 tab ochtend
Deze neem ik ook omdat dit mijn slapen bevordert. (wat mogelijk tussen mijn oren zit)
Ashwaghanda 2 tabs voor slapen
Is er door crohn al stukjes darm verwijderd? Dan begrijp ik B vitamine suppletie wel.Cla pak ik 6000mg extra ivm crohn. Schijnt te helpen en vind zelf dat het wel helpt voor mij dan.
B complex en thiamine is nog even op voorschrift van de dokter. Vind het zelf ook niet nodig maar goed.
Ja +- 25 cm rondom het gedeelte waar de dikke op de dunne over gaat.Is er door crohn al stukjes darm verwijderd? Dan begrijp ik B vitamine suppletie wel.
Je kan ook Melatonine nemen voor het slapen.Bij de vraag wat neem jij dan?
Dit is wat mij betreft de basic
Omega 3 3000mg DHA en EPA 2000mg ochtend en 1000mg voor slapen
Magnesium 300mg ochtend en 300mg voor slapen
D3 4000 iu ochtend
Onderstaand neem ik ook maar is meer specifiek voor bescherming gebruik ondersteuning.
Tudca bescherming lever / nieren 2 tabs ochtend
Nac bescherming lever / nieren 1 tab ochtend
Rode rijst gist stabiliseert cholesterol 1 tab ochtend
Deze neem ik ook omdat dit mijn slapen bevordert. (wat mogelijk tussen mijn oren zit)
Ashwaghanda 2 tabs voor slapen
Helaas nog geen factuur, ben mijn polo op wezen halen maar ze hadden nog geen "tijd" gehad de factuur op te maken. Ik krijg hem op de mailJa kies je voor met een bmw. Dat zijn gewoon dure onderdelen ook. Plus is altijd iets stuk aan en altijd wanneer het niet uitkomt. Vaak ook meteen het duurste.
Audi zijn de onderdelen goed te doen omdat van vag veel universeel is tussen modellen en veel aftermarket.
Ja oke zo'n veel te dure bosch accu wat nergens op slaat dan kan ik er nog enigsinds in komen.
Waarom stikt het nu ineens in de nacht van de turken in de sportschool? Mogen die lui ook niet meer overdag sporten met ramadan ofzo.

werkt niet bij mij