Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Nee dan was hij nog heel geweest helaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dan was hij nog heel geweest helaas.
Waarom ziet dit eruit als de gemiddelde soos-kamer van een eerstejaars Veritas-lid?Nou heb ik ook weer mooi voor mekaar.
![]()
Die is kapot.
Ja, zagen die er allemaal zo uit?Waarom ziet dit eruit als de gemiddelde soos-kamer van een eerstejaars Veritas-lid?

Het is wel heel toevallig dat jij precies weet hoe dat eruitzietWaarom ziet dit eruit als de gemiddelde soos-kamer van een eerstejaars Veritas-lid?
Waarom ziet dit eruit als de gemiddelde soos-kamer van een eerstejaars Veritas-lid?
Jij zegt het chef.
Foto?Niet iedereen heeft zon strakke slaapkamer 👀
![]()
Andere kant staat de schommel en paal.
Van mijn vriendin of mijn paal of van @Schwarzeneggertje zijn biceps?
Doe maar van jouw vriendin?Van mijn vriendin of mijn paal of van @Schwarzeneggertje zijn biceps?
Die hoef je niet te bezoeken om slecht-passende gordijnen en een skeer bed te kunnen matchen aan het type volk wat zich daar bij besluit aan te melden
Je denkt te hoog van mij ik ben slechts een sloeber die niks hoger dan een MBO metaal en elektro heeft genoten.Die hoef je niet te bezoeken om slecht-passende gordijnen en een skeer bed te kunnen matchen aan het type volk wat zich daar bij besluit aan te melden![]()
Nice try tho.
Misschien zou jij eens vaker zulke kamers moeten bezoeken zou je humeur goed doen.Die hoef je niet te bezoeken om slecht-passende gordijnen en een skeer bed te kunnen matchen aan het type volk wat zich daar bij besluit aan te melden
Nice try tho.
Heb je dat gat in die gyprocmuur al dicht gemaakt lieverd?Die hoef je niet te bezoeken om slecht-passende gordijnen en een skeer bed te kunnen matchen aan het type volk wat zich daar bij besluit aan te melden
Nice try tho.
Zure hut is het.Misschien zou jij eens vaker zulke kamers moeten bezoeken zou je humeur goed doen.
Zonder gein, in de metaal branche verdien je hier denk toch net zoveel als jij nu als marinier verdiend maar wel hoop ellende qua tijden/ werk die je nu hebt als marinier. Metaal is gewoon dagdienst en beter voor je gezondheid.Je denkt te hoog van mij ik ben slechts een sloeber die niks hoger dan een MBO metaal en elektro heeft genoten.
@Gast 174776 is geen marinier, hij werkt bij de Marine, iirc.Zonder gein, in de metaal branche verdien je hier denk toch net zoveel als jij nu als marinier verdiend maar wel hoop ellende qua tijden/ werk heb. Metaal is gewoon dagdienst en beter voor je gezondheid.
Elektro verdiend geen kut in loondienst.
Ja zo'n beetje. Ik maak dit contract nog af tot 2027 en rot daarna op bij de marine denk ik. Wil nog die andere 20k van mijn aanstellingspremie innen en daarvoor moet ik dit contract wel af maken.Zonder gein, in de metaal branche verdien je hier denk toch net zoveel als jij nu als marinier verdiend maar wel hoop ellende qua tijden/ werk die je nu hebt als marinier. Metaal is gewoon dagdienst en beter voor je gezondheid.
Iemand bij de marine is geen marinier hè, daar zit nogal een verschil in.Zonder gein, in de metaal branche verdien je hier denk toch net zoveel als jij nu als marinier verdiend maar wel hoop ellende qua tijden/ werk die je nu hebt als marinier. Metaal is gewoon dagdienst en beter voor je gezondheid.
Ik ben het wel gewend het steekt elke keer weer maar goed ik snap de verwarring.@Gast 174776 is geen marinier, hij werkt bij de Marine, iirc.