XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.201
Ze praten daar vloeiend Nederlands en men heeft hier meer het idee dat Achmed daar beetje bijbeunt. De plastische chirurgie is beter in turkije dan in NL, maar hier word je snel bang gemaakt. De horrorverhalen trekken sensatie en die komen op tv, maar in NL hebben ze natuurlijk geen slechte operaties.
Maar hoe vaak is iemand in NL overleden door een of andere ingreep vs Turkije. Ik geloof best dat ze daar degelijke shit hebben maar waarom zou je onnodige risico's nemen voor zo iets bepalend.

• #155.202
Maar hoe vaak is iemand in NL overleden door een of andere ingreep vs Turkije. Ik geloof best dat ze daar degelijke shit hebben maar waarom zou je onnodige risico's nemen voor zo iets bepalend.
Kwaliteit is beter, prijs is goedkoper, alles is inc verzorgd, ik zou zelf het risico mbt haren ook nemen. Borsten of billen zou ik als dame misschien skippen, maar als turkije toch de helft goedkoper is snap ik het wel dat de keuze verleidelijk is.

Alhoewel je in NL ook in termijnen je ingreep kan betalen 😂

• #155.204
Dat snap ik dus juist echt totaal niet.
De gemiddelde sabrina werkt bij de kruidvat voor 15€ pu / netto 1600€ pm. Naast alle kosten hoeveel denk je dat ze overhoud om te sparen voor een borstvergroting in NL wat tussen de 4-10k kost?

Tegen de tijd dat ze 53 is kan ze het waarschijnlijk betalen.

• #155.205
Kwaliteit is beter, prijs is goedkoper, alles is inc verzorgd, ik zou zelf het risico mbt haren ook nemen. Borsten of billen zou ik als dame misschien skippen, maar als turkije toch de helft goedkoper is snap ik het wel dat de keuze verleidelijk is.

Alhoewel je in NL ook in termijnen je ingreep kan betalen 😂
Een haartransplantatie kan ook vies tegenvallig trouwens. Dan eindig je met allerei zieke littekens op je hoofd. Meeste mensen gaan ervan uit dat je gewoon een haartransplantatie ondergaat en dan komt t wel goed.

• #155.206
De gemiddelde sabrina werkt bij de kruidvat voor 15€ pu / netto 1600€ pm. Naast alle kosten hoeveel denk je dat ze overhoud om te sparen voor een borstvergroting in NL wat tussen de 4-10k kost?

Tegen de tijd dat ze 53 is kan ze het waarschijnlijk betalen.
Er is vast wel een sugar daddy te vinden op OF. Betaal voor me tietjes en je mag er 10x overheen.

• #155.208
Er is vast wel een sugar daddy te vinden op OF. Betaal voor me tietjes en je mag er 10x overheen.
Zijn er mannen die de borstvergroting voor een vrouw dan betalen?

Poh, hoe wanhopig ben je dan!

IMG_8756.jpeg

• #155.209
Zolang ze bij jou blijft. Anders is het een gratis "upgrade" voor de volgende

• #155.211
Hoe overtuig je haar uberhaupt om een borstvergroting te nemen. Dat moet dan sowiso van haarzelf komen anders ga je het nog 3 jaar aanhoren.

• #155.217
Vrouwen werken tegenwoordig toch ook? Waarom kan ze dat niet zelf betalen?

Terug
Naar boven