Dat laat ik over aan mij broer, die is ook ambtenaar. Ik heb de afgelopen dagen trouwens menig gesprek van hem met instanties meegeluisterd en hun wijze van communicatie is echt enerverend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laat ik over aan mij broer, die is ook ambtenaar. Ik heb de afgelopen dagen trouwens menig gesprek van hem met instanties meegeluisterd en hun wijze van communicatie is echt enerverend.
Die zijn allemaal bezet.
OkéDat laat ik over aan mij broer, die is ook ambtenaar. Ik heb de afgelopen dagen trouwens menig gesprek van hem met instanties meegeluisterd en hun wijze van communicatie is echt enerverend.
Ik ben oprecht benieuwd naar je analyse.Dat laat ik over aan mij broer, die is ook ambtenaar. Ik heb de afgelopen dagen trouwens menig gesprek van hem met instanties meegeluisterd en hun wijze van communicatie is echt enerverend.
Dan krijg je straks vast een 'verbeterde variant' met 20% minder inhoud, voor een prijs die 10% hoger is. Onder het mom: mislukte koffieoogst door klimaatveranderingDe Hema Colombia koffiebonen zijn niet meer te krijgen. Zowel in de winkel niet als online niet….![]()
Je kunt dan ook selectief luisteren. Zolang ze niet hijgen is er nog niks aan de hand.Collega’s specifiek vrouwen die continue lopen te mauwen en zeuren kan je ook gewoon een keer je snavel houden.
Een oor in de andere eruit hoor …Je kunt dan ook selectief luisteren. Zolang ze niet hijgen is er nog niks aan de hand.
Dat miauwen is opzich wel welkom, afhankelijk van intonatie. Telefoonnummers van die speelse dames?Collega’s specifiek vrouwen die continue lopen te mauwen en zeuren kan je ook gewoon een keer je snavel houden.
Altijd die stoere praat lol. Totdat je zelf kalend bent en je ineens een waterhoofd hebt + 20 jaar ouder lijkt.Ik zou het er zelf niet voor over hebben. Dan maar kaal of een minder scherpe kaaklijn.
Ik ken de feel. Zelf voor de 2e keer fucked met hernia. Elke keer denk je het gaat beter en dan maak je vervolgens een kleine ''verkeerde'' beweging als je bent weer terug bij af. Die frustrerende bs wens je niemand toe. En Fysio is veelal kwakzalverij imo. Beste is wel blijven te bewegen door bijvoorbeeld elke dag te wandelen etc.Dacht eindelijk dat m'n rugklachten beter werden en op korte termijn weer te sporten, nu weer erger geworden zonder oorzaak. 2x gesport de afgelopen half jaar en dat ging ook niet lekker. Bijna al m'n fysio afspraken op, volgende bezoek aan de huisarts maar even aankaarten...
Je bent welkom om dit te quoten als ik kaal ben en klaag :-)Altijd die stoere praat lol. Totdat je zelf kalend bent en je ineens een waterhoofd hebt + 20 jaar ouder lijkt.
"Als ik kaal'' ben. Dat ben je dus niet. Dus dan valt er nu ook moeilijk over te oordelen. Ik snap werkelijk niet wat er mis is met shit aan je zelf fixen als je hierdoor beter in je vel zit. Hetzelfde geldt toch in principe voor sporten. Waarom neem je niet genoegen met een skinny/skinny fat lichaam? Waarom accepteer je niet gewoon hoe het is. Ik snap niet dat hier zo'n stigma op moet zitten. Maarja, je moet natuurlijk cool overkomen voor je autistische internet matties.Je bent welkom om dit te quoten als ik kaal ben en klaag :-)
Als het aan mij lag ging het er nu al af. Maar mijn vrouw ziet het niet zo zitten.
Waterhoofd heb ik al als dikkerd