Het gaat bij alphabet activisten altijd om hun als het ze uitkomt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat bij alphabet activisten altijd om hun als het ze uitkomt.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk...
Zijn sarcastische mensen eigenlijk enorm slim? Yeah right. Nee, echt, serieus. Uit een studie van de Harvard Business School blijkt dat sarcasme de hoogste vorm van intelligentie is. De studie nam de cognitieve ervaringen van sarcastische mensen onder de loep en testte de gedragsmatige gevolgen om te onderzoeken of sarcasme een soort van dieper denkvermogen is. En dat blijkt te kloppen.

Sar-gay-sme?
Ik kom van vmbo-kader natuurlijk ben ik slim!
Sarcasme betekent "bijtende spot", lijkt me vervelend voor zijn "tegenspeler".
Jouw IQ is sowieso laag G
Ongetwijfeld.
Komende van jou betekent dat veel voor mij.
Dankjewel 🙏
Ironie?

Jouw kringspier ook na één van jouw escapades.
Blijf lekker haten !
Je zusje kan wel bevestigen dat mijn score niet klopt.Ik kan hier ook niet aan doen.. als je vind dat je score niet klopt kan je bericht sturen naar http://ikbennietgay.com/

Liever een hoofd vol haat, dan een kontje vol ....
M&M's?
Het was een score op de pedo meter?Je zusje kan wel bevestigen dat mijn score niet klopt.![]()
Dat poept ie de dag erna.
Je zusje kan wel bevestigen dat mijn score niet klopt.![]()
Had onze @Seth_Fit niet meerdere malen beweerd dat hij heel dbb gay zou maken?Gefeliciteerd, het is je gegund.
Maareuh... Op basis van wat eigenlijk verdien jij hiermee in het zonnetje te staan en waarom gaat dit over jou?
Zeg je nu dat @bodybuilding.nl @Seth_Fit's b*ch is?Had onze @Seth_Fit niet meerdere malen beweerd dat hij heel dbb gay zou maken?
Technisch gezien was het @bodybuilding.nl die dit mogelijk heeft gemaakt, maar wie geeft er hier om details? 😁