XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.721
Welke homo is hier verantwoordelijk voor,?
Screenshot_2025-04-01-07-02-12-786_com.android.chrome-edit.jpg
Mooi he zo 1 april grap whahahaha

• #155.722
Mijn buren die nu nog beginnen met stofzuigen. Smijt dat ding zowat door het huis heen.
Sterf langzaam en pijnlijk.
Sliep net iets meer als een uur.

• #155.723
Leuk nachtje

Vrouw werkt meestal tot een uur of 01:00 in het zalencentrum/zwembad/verenigingshuis.

Word ik om 01:12 gebeld door haar, ik wakker en meteen terugbellen , geen gehoor. Na een keer of 6 bellen gaat die voicemail erop.
Oke nu word het serieus , dacht ik .
Meteen al mn spullen en knuppel gepakt en in de auto gesprongen(dat duurde maar 2 minuten) en de weg afgereden die ze normaal volgt met de snorfiets(8km), met een stressed out maar vastberaden gevoel, ready for about anything.

Kom ik ze half onderweg tegen🫠. Belletje was per ongeluk en toen viel de batterij uit. 🫠. Maar dat wacht ik niet af. Maar is wel erg blij dat ik altijd zo reageer in zulke situaties.

Eer dat de adrenaline gezakt was, was het al 0230uur😃, daarna nog een keer of 2 wakker geschrokken van de nachtmerries en om 0500 uur was ik weer out & about....

• #155.724
Leuk nachtje

Vrouw werkt meestal tot een uur of 01:00 in het zalencentrum/zwembad/verenigingshuis.

Word ik om 01:12 gebeld door haar, ik wakker en meteen terugbellen , geen gehoor. Na een keer of 6 bellen gaat die voicemail erop.
Oke nu word het serieus , dacht ik .
Meteen al mn spullen en knuppel gepakt en in de auto gesprongen(dat duurde maar 2 minuten) en de weg afgereden die ze normaal volgt met de snorfiets(8km), met een stressed out maar vastberaden gevoel, ready for about anything.

Kom ik ze half onderweg tegen🫠. Belletje was per ongeluk en toen viel de batterij uit. 🫠. Maar dat wacht ik niet af. Maar is wel erg blij dat ik altijd zo reageer in zulke situaties.

Eer dat de adrenaline gezakt was, was het al 0230uur😃, daarna nog een keer of 2 wakker geschrokken van de nachtmerries en om 0500 uur was ik weer out & about....
Laat je in zo’n geval je kinderen gewoon slapen?

• #155.727
Laatst bewerkt:
  • #155.728
Op die leeftijd kan je toch wel even alleen thuis blijven?

Ik fietste vanaf m'n 9-10 jaar alleen naar huis en zat dan ook een paar uur alleen thuis tot m'n ouders klaar waren met werk in de avond.

• #155.730
Op die leeftijd kan je toch wel even alleen thuis blijven?

Ik fietste vanaf m'n 9-10 jaar alleen naar huis en zat dan ook een paar uur alleen thuis tot m'n ouders klaar waren met werk in de avond.
Ja daarom. Ze is bijna 10. Zit een grote waakhond beneden. Heeft een mobieltje. En ik ben hooguit met een paar min thuis. Langer als een uurtje of 2 laten we haar nog niet alleen. Ze vind het altijd wel leuk. Heeft ze het rijk voor haar alleen zegt ze altijd. Gaat ze lekker hard karaoke doen op Taylor Swift.

• #155.733
. Teveel mafkezen op straat.
Daar zou ik inderdaad ook niet zo gerust meer op zijn. Voor thuis hebben we gewoon duidelijke afspraakjes gemaakt. Ze heeft alle telefoonnummers. We bouwen het langzaam uit. De jongste van 5 is ook aardig helder en luistert zonder problemen naar zijn zus. Maar die laat ik liever niet langer als een 20 min alleen overdag, hooguit even om de hond uit te laten.

• #155.734
Mafkezen op straat zijn er altijd geweest he. Remember Dutroux.
Mijn zus, ondertussen 44, werd als kind ook al op die risico's gewezen.
Het komt alleen meer in de media nu

• #155.736
Praat ABN met mij aub.

Heb het even opgezocht. Tis maar goed dat jij een fl**ker bent aan de HIV preventiepillen zit en geen gezin en kinderen hebt. Beter voor de maatschappij
Ik ga mijn sperma doneren of met een lesbisch koppel iets fixen of draagmoeder, of geen kinderen moet er nog over nadenken.

• #155.737
Voor mijn gevoel komt het grootste gedeelte tegenwoordig juist niet in de media.

• #155.740
NIet in de getale waarin ze nu rondlopen.
Kijk alleen al maar naar die AZC's waar zwaar oorlogsgetraumatiseerden vrij in uit kunnen lopen. Hier in RSD loopt er nu een serie aanrander rond, was op opsporing verzocht, waren beelden van hem, je raadt het al, geen Europeaan.

Terug
Naar boven