MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.642
Screenshot_20240923_214228_WhatsApp.jpg

ZfBOmFb.gif

• #155.644
Als je de het universum goed begrijpt zou je moeten begrijpen dat alles wat alles wat buiten je gebeurt tussen je oren gebeurt en achterstevoren dus je bent verantwoordelijk voor alles in je leven, als je iemand of iets de schuld geeft geef je dus eigenlijk alleen jezelf de schuld.
En we worden geboren met ongeleerde lessen van onze ouders en vorige incarnatie.

Niet dat ik alles goed doe maar ik laat mijn eigen dag door niks verpesten en vind het wel een heftige titel voor een topic.

• #155.645
Als je de het universum goed begrijpt zou je moeten begrijpen dat alles wat alles wat buiten je gebeurt tussen je oren gebeurt en achterstevoren dus je bent verantwoordelijk voor alles in je leven, als je iemand of iets de schuld geeft geef je dus eigenlijk alleen jezelf de schuld.
En we worden geboren met ongeleerde lessen van onze ouders en vorige incarnatie.

Niet dat ik alles goed doe maar ik laat mijn eigen dag door niks verpesten en vind het wel een heftige titel voor een topic.
Tijd om de wiet weer even aan de kant te leggen.

• #155.646
  • #155.647
Kat staat nog met beide voeten vast in het materialisme

• #155.648

Zoek eens op " januspunt"

Mbt het stukje dat alles omgekeerd gebeurd.

• #155.653
  • #155.654
.

Laatst bewerkt:
  • #155.657
Nu al meerdere bestellingen vanaf oorige week woensdag die nog niet bij post NL zijn aangekomen. Nooit eerder meegemaakt.

Terug
Naar boven