- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het opgezocht. Nee niet onder die naam.Nope.
@Gast 174776 wellicht gezien zijn referentie aan bepaalde filmpjes 🤷♀️
Tijd om de wiet weer even aan de kant te leggen.Als je de het universum goed begrijpt zou je moeten begrijpen dat alles wat alles wat buiten je gebeurt tussen je oren gebeurt en achterstevoren dus je bent verantwoordelijk voor alles in je leven, als je iemand of iets de schuld geeft geef je dus eigenlijk alleen jezelf de schuld.
En we worden geboren met ongeleerde lessen van onze ouders en vorige incarnatie.
Niet dat ik alles goed doe maar ik laat mijn eigen dag door niks verpesten en vind het wel een heftige titel voor een topic.
Dit had ik ook getypt zonder wiet
Zoek eens op " januspunt"Als je de het universum goed begrijpt zou je moeten begrijpen dat alles wat alles wat buiten je gebeurt tussen je oren gebeurt en achterstevoren dus je bent verantwoordelijk voor alles in je leven, als je iemand of iets de schuld geeft geef je dus eigenlijk alleen jezelf de schuld.
En we worden geboren met ongeleerde lessen van onze ouders en vorige incarnatie.
Niet dat ik alles goed doe maar ik laat mijn eigen dag door niks verpesten en vind het wel een heftige titel voor een topic.
Daar ben ik bewust van. Je kan het verleden ook veranderen.Zoek eens op " januspunt"
Mbt het stukje dat alles omgekeerd gebeurd.
Voor de schaal, wat is die rode container en dat dingetje naast die spin?
🤣🤣🤣Voor de schaal, wat is die rode container en dat dingetje naast die spin?
Denk dat de logische principes van Aristoteles meer hout snijden:Dit had ik ook getypt zonder wiet
Lees de 7 hermetic principles
The 7 Hermetic Principles: What They Are & How To Use Them | mindbodygreen
In the seven Hermetic principles, which have proved to stand the test of time, the foundational laws of our reality are explained to help improve our lives.www.mindbodygreen.com
Hoezo verpest dat je dat? Zijn toch schattige auto's
Verkeerde topicHoezo verpest dat je dat? Zijn toch schattige auto's
Alle ballen op Seth
Zeg, sommigen denken gelijk visueel.