AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.461
Zometeen bij mijn vader langs voor zijn verjaardag, 4 mei is altijd al een beetje een vreemde dag voor een verjaardag. Nu dan voor het eerst zonder mijn moeder daarbovenop moest mijn broer ook nog op vakantie.
Gefeliciteerd :thumb:

• #156.462
IMG_20250505_153320.jpg

688€ armer voor een velg.

• #156.466
  • #156.469
Was het voorwerp toevallig een andere wagen?
Nee, ik moet nog een document in vullen bij de politie voor ik het kom te weten.

Heb vaak genoeg in België gereden....maar met de halve stukken autoband etc op de snelweg krijg je dit niet voor elkaar zonder dat je je hele auto in de prak rijdt .. :o
Ben al blij dat ik de vangrail niet geraakt hebt, moest ik met een 10 jaar oude wagen rond rijden zonder alle veiligheid systemen van nieuwe wagens had ik de vangrail wel geraakt denkt ik.

• #156.471
Nog meer schade

IMG_20250506_161058.jpg

IMG_20250506_161149.jpg

En nog eens schade door een martner.
IMG_20250506_161352.jpg

IMG_20250506_184144.jpg

• #156.472
Op dat is zuur, hadden wij vorig jaar dat de marters alles doorgeknabbeld hadden.
Was alles net hersteld??

• #156.473
Op dat is zuur, hadden wij vorig jaar dat de marters alles doorgeknabbeld hadden.
Was alles net hersteld??
Vndg heb ik 970€ betaald voor een nieuwe velg+ 2 nieuwe voorbanden. Omdat er geen carrosserie schade was.

Maar nu hebben ze wel carrosserie schade gevonden, dus derzekering komt er normaal wel tussen nu.

Dus ik vind het niet zo zuur.

• #156.474
Vndg heb ik 970€ betaald voor een nieuwe velg+ 2 nieuwe voorbanden. Omdat er geen carrosserie schade was.

Maar nu hebben ze wel carrosserie schade gevonden, dus derzekering komt er normaal wel tussen nu.

Dus ik vind het niet zo zuur.
Je hebt gewoon bewust een marter losgelaten?

• #156.475
Je hebt gewoon bewust een marter losgelaten?
Hahaha nee 🤣🤣. Ik zie die beesten rond lopen als ik door het raam kijk.

Jeetje wat ben ik blij dat ik een leasing heb als ik kijk welke schade ik de afgelopen 6 jaar allemaal heb gehad.

2 nieuwe voorruiten.
Nu velg+bodemplaat bumper schade.
En nu nog eens marter schade erbij.

Klinkt wel als een dikke vakantie wat ik uitgespaarde heb.

Ontopic:

Ik laat soms wel een ander beest uit. 😏

• #156.478
Blijkbaar moet je een afspraak voor het verlengen van je pp ruim 2 maanden van te voren boeken. Kan nu dus spoedafspraak maken waarop ze vast prima gaan verdienen weer,

Terug
Naar boven