XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.482
Verdorie: @GigaBrett heeft het over steenmarters, drie keer raden wat er
Ik gister en vandaag onze tuin in zag gaan via de oprit. Vandaag zag ik hem verdorie de auto van mijn ouders die op onze oprit stond ingaan.

Konijn gaat maar even niet meer naar buiten in ieder geval, is zijn maatje al verloren aan zo'n rotbeest

• #156.483
Verdorie: @GigaBrett heeft het over steenmarters, drie keer raden wat er
Ik gister en vandaag onze tuin in zag gaan via de oprit. Vandaag zag ik hem verdorie de auto van mijn ouders die op onze oprit stond ingaan.

Konijn gaat maar even niet meer naar buiten in ieder geval, is zijn maatje al verloren aan zo'n rotbeest
Langs de winkel citroen geur wc blokjes halen en in je motor ruimte hangen. Kabelboom vervangen is niet goedkoop.

• #156.484
Langs de winkel citroen geur wc blokjes halen en in je motor ruimte hangen. Kabelboom vervangen is niet goedkoop.
Tnx... En i know. Twee jaar terug al mogen ervaren maar hier werd verteld dat er niets aan te doen was. Ik ga het wel gewoon proberen, is de moeite wel waard.

• #156.488
Het mooiste zou zijn als ze stoppen met visolie gebruiken in de productie van het isolatie materiaal van de kabels. Maar moet eerlijk zijn dat ik niet meer weet waarom ze dat ook al weer deden en of dat met iets anders kan wat geen marters aantrekt.

• #156.489
Dag 2 van de vakantie en mijn kroon ligt er af, het zal eens niet :roflol:

:(

• #156.492
Het mooiste zou zijn als ze stoppen met visolie gebruiken in de productie van het isolatie materiaal van de kabels. Maar moet eerlijk zijn dat ik niet meer weet waarom ze dat ook al weer deden en of dat met iets anders kan wat geen marters aantrekt.
Bij mijn weten hebben onder andere Mercedes het gebruik van visolie inderdaad gestaakt. Maar dit weet ik niet honderd procent zeker.
Dat doet mijn buurman ook en die zegt dat het werkt!
Wij ook in de garage en nog nooit problemen gehad.

Of er zitten hier geen marters, dat zou ook kunnen...

• #156.493
  • #156.494
Rood geschuurde billen van heel de tijd tegen elkaar aan te wrijven tijdens mijn 42 km. ☹️

• #156.498
17469800486786898117856101391932.jpg

... 2e nu, hopelijk val ik niet in slaap

• #156.499
IMG_20250513_142515.jpg

Wil je is geld besparen door wat goedkopere jeans (of spijker) broeken te kopen.

Gaan ze nog geen jaar mee ...

Terug
Naar boven