- Waardering
- 2.517
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Probleem is dat dure kledij ook niet altijd goede kwaliteit is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem is dat dure kledij ook niet altijd goede kwaliteit is

Ik loop anders al jaren op mn khaki korte broeken van de lidl wat koste ze toen? Wel €4,50 per stuk🤣
Een gekke ex?
Wat?
Wat kut.

Inb4 weer vergeten dat ie vandaag een afspraak had terwijl z'n vriendin vrijdag zei maar donderdag bedoelde.
Je had @Seth_Fit ook niet zo ver moeten pushen.
Huh?
Ik spuit alleen als ik klaarkom nog !!
Nee heb zelf met den blote handen alle ruiten er uit gemept en getrapt in een opwelling. Gaat prive even niet zo lekker al heel lang en me opa gaat dit jaar niet halen en wil eigenlijk nu al dood. En univepechulpt verrikte om langs te komen om toen ik ver van huis was langs te komen omdat ik mijn auto sleutels kwijt was en had het even niet meer.
Damn maat. Das wel mooi kut allemaal.Nee heb zelf met den blote handen alle ruiten er uit gemept en getrapt in een opwelling. Gaat prive even niet zo lekker al heel lang en me opa gaat dit jaar niet halen en wil eigenlijk nu al dood. En univepechulpt verrikte om langs te komen om toen ik ver van huis was langs te komen omdat ik mijn auto sleutels kwijt was en had het even niet meer.
Help, hij is al een kwartier vermist 🙄