Wat kom jij nou weer stoer doen.Snap niet echt dat jij dit accepteer ik zou persoonlijk zijn nekje hebben omgedraaid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kom jij nou weer stoer doen.Snap niet echt dat jij dit accepteer ik zou persoonlijk zijn nekje hebben omgedraaid.
“Stelen & Verkopen”, is hier het motto.Snap niet echt dat jij dit accepteer ik zou persoonlijk zijn nekje hebben omgedraaid.
een papegaai hoor ergens in het dierentuin niet in een woning.
Heb eens de haan van mn buren afgeschoten die bleef ook echt heel de dag doorgaan, mensen zaten altijd briefjes in de deur te doen dat de hond blaft als we er niet zijn en hoe irritant het is
Kippen prima, kan nuttig zijn om te hebben en klinkt niet zo erg
Net zoals jij?een papegaai hoor ergens in het dierentuin niet in een woning.
.
Jij hebt ervarings met c**ks.Snap niet echt dat jij dit accepteer ik zou persoonlijk zijn nekje hebben omgedraaid.
Hoe reageerde je buurman ?Heb eens de haan van mn buren afgeschoten die bleef ook echt heel de dag doorgaan, mensen zaten altijd briefjes in de deur te doen dat de hond blaft als we er niet zijn en hoe irritant het is
Kippen prima, kan nuttig zijn om te hebben en klinkt niet zo erg
Are you tripping bruhKING KONG AIN'T GOT SHIT ON ME. SHU PROGRAM n**ga. I AM THE MAN UP THIS PIECE
The Cockfather
Was er niet ik bezit geen bux dus bewijs het maar
Just when I thought he was out, he put it back in.
Was t maar zo'n feest. Ik mijn ghb smh
Als jij mijn buurman was had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaakt 😁
En daarna gaan we Fortnite spelen.Als jij mijn buurman was had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaakt 😁
Klinkt alsof Seth zijn kinderfeestje geregeld is 👍
Jij bent duidelijk het vrouwtje binnen een relatie.Als jij mijn buurman was had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaakt 😁