Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.701
"In the middle of nowhere"

Overigens vind ik "in the sticks" ook een mooie uitdrukking. Voor Ameland is "the edge of the world" ook wel mooi.

Verkeerd gebruik (verkrachting) van Engels (zoals ook: to/too, they're/their) verpest m'n dag niet, maar beter wordt het er ook niet van.
Mentat ik vind je echt heel aardig, maar je hoeft mij niet continue te verbeteren. Je bent ten slotte niet mijn leraar Nederlands. Groetjes 😁

• #156.702
Met een kluitje het bos insturen, and you end up in the sticks. Elke Engelse uitdrukking is verbasterd Nederlands.

• #156.707
Heb jij ook zo’n verschrikkelijke Belgisch accent daar? Was een keer in Poppel nou die wegen daar leek wel op Afrika
Voor een Vlaming heb jij "zo'n verschrikkelijk Hollands accent", da's een kwestie van perspectief. Ik hoor liever een Vlaams accent dan het Goois.

• #156.712
Dat is mooi geregeld zo zou ik er geen enkel probleem mee hebben het enige dat mij in de weg zit om te gaan samen wonen zonder dat ik iets bezit is dat ik 8 jaar ingeschreven gestaan heb om een huurwoning kun kunnen krijgen mn enige eis was in 1 van omliggende dorpen met directe treinverbinding naar stad en dat het een klein gezinswoning is, pak je niet direct iets wat je wil houden moet je 2x dat betekent dat je nog eens moet wachten voor wrs nog langer + huur word verhoogd na verhuizen
ik heb die 8 jaar constant problemen gehad thuis bij mn ouders omdat we elkaar gewoon spuug zat waren (gaat nu allemaal helemaal goed sinds op mezelf ben) meerdere keren wou ik wel een woning accepteren waar ik spijt van had gekregen meerdere malen hadde mn ouders me er bijna uit gezet

En nu terwijl ik hier nog maar net heb na aidi lestijd moet in het straks allemaal achterlaten om met die meid op dat eiland te gaan wonen om dat zij het vertikt hier bij in te trekken.
Mijn enige eisen zijn dat de woning een gym krijgt want gym op Ameland is echt zielig. & Dat ik niet zo op straat gezet kan worden en weer al mijn eigen kwijt ben want boeit de verhuur Stichting mnike
Waarom dan niet bij haar intrekken en je eigen huis nog een tijdje aanhouden?

• #156.713
  • #156.716
Waarom dan niet bij haar intrekken en je eigen huis nog een tijdje aanhouden?
Kan niet bij haar ingeschreven staan en mn huurwoning houden, mag maximaal 3 maanden bij iemand "logeren", kan wel wat gerekt worden maar geeft ook allemaal extra kosten als mn huur moet blijven betalen en wil meebetalen daar

Zouden we samen kopen word dit lastig maar ik ben er fel op tegen dat ze daar een huis gaat huren want dan gaat kopen sws nooit meer gebeuren en sparen ook niet... Systeem daar is; instap huurprijs is €920 per maand (hiervoor krijg je met wat geluk 45m² woonoppervlakte, ik betaal nu €590 (-€265 huurtoeslag) voor 70m²), verdien je €56k+ per jaar of ben je samenwonend dan wordt dit opgeschroefd naar €1300 per maand en vervalt de mogelijkheid voor huurtoeslag.

• #156.717
Kan niet bij haar ingeschreven staan en mn huurwoning houden, mag maximaal 3 maanden bij iemand "logeren", kan wel wat gerekt worden maar geeft ook allemaal extra kosten als mn huur moet blijven betalen en wil meebetalen daar

Zouden we samen kopen word dit lastig maar ik ben er fel op tegen dat ze daar een huis gaat huren want dan gaat kopen sws nooit meer gebeuren en sparen ook niet... Systeem daar is; instap huurprijs is €920 per maand (hiervoor krijg je met wat geluk 45m² woonoppervlakte, ik betaal nu €590 (-€265 huurtoeslag) voor 70m²), verdien je €56k+ per jaar of ben je samenwonend dan wordt dit opgeschroefd naar €1300 per maand en vervalt de mogelijkheid voor huurtoeslag.
En wie weet of je daar 3 maanden logeert of 3 jaar?

• #156.719
En wie weet of je daar 3 maanden logeert of 3 jaar?
Ik weet niet hoe buren ermee om gaan maar iedereen weet daar altijd alles van elkaar, roddels verspreiden zich sneller dan Ebola op een zonnige Afrikaanse dag. Een stel die bij ons in straat woonde vroeger dat al die oude tantes die eromheen woonde meldingen gemaakt hebben bij gemeente of die persoon daar wel was ingeschreven etc. Zou zelf nooit zo zijn maar er zijn genoeg walgelijke types die je zullen naaien als ze de kans maar krijgen
Dan mag je huurtoeslag en alles gaan terugbetalen enz

• Like
Waarderingen: AK
  • #156.720

Begrijp ik het goed als ik er uit opmaak dat zij nu bij haar ouders woont, jullie nog niet een meer dan week achter elkaar samen zijn geweest en jij nu nadenkt over het samen kopen van een huis op Ameland waar nog geen 4000 mensen wonen en jij je nu wilt laten omscholen tot timmerman omdat je met je huidige skills op Ameland geen werk kunt vinden.

Terug
Naar boven