XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ligt eraan, als daar rede toe is Hoody. Voorbeeld van gister:

Ik was aan het hardlopen, en een chick stond 2 loopbanden verder hard te lopen. Ze had een PSV-shirt aan dus ik zeg toen ik klaar was mooi shirt heb je aan,

en daarom volgde een kort intiem gesprek onder het genot van gekraak en geschuur van de cardioapparaten.

Heerlijke openingszin!

Nee pas 2 weken later (srsly), en sindsdien iedere dag.

Vrijdag is ze naar Oostenrijk gegaan, tot Zaterdag aankomende. Dus heb gvd 8 dagen geen coïtus.

EN heb er nog niet zelf aangezeten, bne benieuwd of er dan meer uit komt.

Vrijdag is ze naar Oostenrijk gegaan, tot Zaterdag aankomende. Dus heb gvd 8 dagen geen coïtus.

Tip: 8 handdoeken.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 18:40 ----------

Op de bar, in de bar, onder de bar, naast de bar, who gives a ****?

ik.

Ligt eraan, als daar rede toe is Hoody. Voorbeeld van gister:

Ik was aan het hardlopen, en een chick stond 2 loopbanden verder hard te lopen. Ze had een PSV-shirt aan dus ik zeg toen ik klaar was mooi shirt heb je aan,

en daarom volgde een kort intiem gesprek onder het genot van gekraak en geschuur van de cardioapparaten.

maar neem jij expres 2 loopbanden ruimte tussen jou en haar? waarom loop je er niet naast en dan gesprek voeren over haar t-shirt?

maar neem jij expres 2 loopbanden ruimte tussen jou en haar? waarom loop je er niet naast en dan gesprek voeren over haar t-shirt?

Omdat er eerst een fatty ertussen stond alle banden waren bezet.

je weet, anders kies ik altijd de meest aangename plek uit.

Omdat er eerst een fatty ertussen stond alle banden waren bezet.

je weet, anders kies ik altijd de meest aangename plek uit.

dunno, laatst zag ik dat een leuke chick naar me keek in de gym, ik keek terug en we staarde elkaar zo'n 5 seconde aan? (5 seconde is best veel als je staart in de ogen..) we glimlachde beide naar elkaar, maar durfde niet met haar te praten, daarna keek ze nog paar keer maar ik negeerde haar? wat had ik moeten doen?

dunno, laatst zag ik dat een leuke chick naar me keek in de gym, ik keek terug en we staarde elkaar zo'n 5 seconde aan? (5 seconde is best veel als je staart in de ogen..) we glimlachde beide naar elkaar, maar durfde niet met haar te praten, daarna keek ze nog paar keer maar ik negeerde haar? wat had ik moeten doen?

Vragen of alles lukt en/of ze hulp nodig heeft. Of wat ze allemaal nog gaat doen of samen buik trainen je weet, zoveel dingen.

Hoody, Y U NO ALPHAMODE?

Volgens mij ben je echt een awkward mannetje hoody

Haha hoe hoe hoe hoedy

Vragen of alles lukt en/of ze hulp nodig heeft. Of wat ze allemaal nog gaat doen of samen buik trainen je weet, zoveel dingen.

zal eens kijken maar ze overviel me opeens, dus ik was echt wtf? heb je nog goede oefeningen die je samen kan doen voor buik?

zal eens kijken maar ze overviel me opeens, dus ik was echt wtf? heb je nog goede oefeningen die je samen kan doen voor buik?

Als ik dat vraag doe ik altijd een van deze 2 oefeningen:

met een bal overgooien of:

1 gaat liggen andere gaat boven hem staan (voeten bij hoofd) dan pakt onderste voeten van degene die staat en dan degene die ligt benen steeds naar boven gooien tegen die ander, die ander moet dan naar benen terugkaatsen naar links - voren - rechts.

Ik denk dat jij zaterdag heel snel klaarbent.. :)

Ik denk dat jij zaterdag heel snel klaarbent.. :)

Ja had al gestuurd dat we eerst doen coïtusen en dan pas knuffelen,

coïtusen duurt toch 2minuten dan :D

En normaal, even zonder k*tten kan ik het easy een uur volhouden. Gewoon ff beetje rustpauzes ertussen. Vriendin houdt het dan weer niet een uur vol, maar kan wel 5x per dag ofzo dat kan ik weer niet. Dus, verdelen kan ook he, 5x coïtusen 1x spuiten.

Als ik dat vraag doe ik altijd een van deze 2 oefeningen:

met een bal overgooien of:

1 gaat liggen andere gaat boven hem staan (voeten bij hoofd) dan pakt onderste voeten van degene die staat en dan degene die ligt benen steeds naar boven gooien tegen die ander, die ander moet dan naar benen terugkaatsen naar links - voren - rechts.

bal oefening ken ik bedankt, als ze volgende keer weer kijkt? zal ik dan vragen of ze wilt liggen voor een bal oefening?

Dit hier is tog sneller dan slowchat, ik ga nu snel ff op een date met me crush, tis alleen last minute dus heb geen planning en k moet zo al weg. Iemand leuke idee'en dat je tog ff snel kan doen ? (ik ga Amsterdam in)

coffeeshop, bios, naar de h**ren voor een trio

Terug
Naar boven