- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bal oefening ken ik bedankt, als ze volgende keer weer kijkt? zal ik dan vragen of ze wilt liggen voor een bal oefening?
Gewoon 2de chick meenemen, toch niet moeilijkBen net van me blow verslaving af dus coffeshop = bad idea, Bios vind ik beetje saai samen naar een scherm staren. en Trio... hmm intredasting hoe breng ik dat op of krijg ik dat voor mekaar :O ?

Lol, volgens mij helpt het toch hoor. Beren eten honing en die zijn toch groot en gespierd. Proberen?kheb zin in honing, als ik heel de dag honing kon eten, en er groot van zou worden, zou ik het zo doen

kheb zin in honing, als ik heel de dag honing kon eten, en er groot van zou worden, zou ik het zo doen
nee maar die pre workouts messen echt met mijn brain (srs) 1 schep mesomorph en ik doe raar (ook irl) vanaf morgen weer natural trainen

Ik doe ook altijd raar irl maar heb daar geen pwo voor nodignee maar die pre workouts messen echt met mijn brain (srs) 1 schep mesomorph en ik doe raar (ook irl) vanaf morgen weer natural trainen

mijn neef staat in het superdudes topic
Family, i am dissapointed.