AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hele dag in een s6 rondgereden en dan in je a4tje stappen...:janken:

wees blij dat het je broer niet is

gvd nog een snelheidsbon, jezus wat ironisch zeg

net bij mma training door mijn nek geknakt.... staat nu zo stijf als wat

Hahaha vito, halve gek! :D

Gisteravond voor het trainen effe een game aan het doen op mijn laptop, had vrij veel energie en toen de game een beetje k*t ging, per ongeluk tegen mijn scherm geslagen.
Hierdoor kwam er dus een barst in :mad: Toen werd ik vrij pissig en heb ik het hele scherm kapot geslagen / van de laptop gerukt.

Nu zit ik dus te typen met een laptop die aan een tv is gekoppeld. Vrij crappy allemaal :mad:

Vrij domme actie ook :D

Gisteravond voor het trainen effe een game aan het doen op mijn laptop, had vrij veel energie en toen de game een beetje k*t ging, per ongeluk tegen mijn scherm geslagen.
Hierdoor kwam er dus een barst in :mad: Toen werd ik vrij pissig en heb ik het hele scherm kapot geslagen / van de laptop gerukt.

Nu zit ik dus te typen met een laptop die aan een tv is gekoppeld. Vrij crappy allemaal :mad:

Vrij domme actie ook :D

Rage mode on :)

geflitst !

88 waar je 50 mocht ...

Boete binnen vandaag ...

Gemeten snelheid: 93km/u
Gecorrigeerde snelheid: 87km/u
Toegestane snelheid: 50km/u

2de schrijven, met vraag tot betaling van 185euro, volgt

:mad:

ach ja, mag mijn rijbewijst toch houden, dat is ook al iets

wat lul jij nou weer, ik zat in een arm-triangle, je weet waarschijnlijk niet wat dat is maarja

Nee! Ik ben maar een arm klein jongetje zonder zulke echte grote-mensen ervaring zoals jij, iWJ! Ik hang aan je lippen! Leg eens uit?

Niet echt een handige opmerking iWJ.

Terug
Naar boven