Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe laat ga je dan slapen, wat een tijden zegDonderdag moet ik terug gaan werken na een maandje vrij te hebben
Opstaan om kwart na 4 smorgens, 1,5 uur in de wagen zitten....
Na 20.00 ga ik in mijn bed liggen. En tussen 21.00 en 22.00 val ik dan in slaap. Als ik het weekend ervoor niet te laat ben gaan slapen.
Jeetje pittig man wel respect 🫡 werk je in de bouw als ik vragen mag?Na 20.00 ga ik in mijn bed liggen. En tussen 21.00 en 22.00 val ik dan in slaap. Als ik het weekend ervoor niet te laat ben gaan slapen.
Hahaha nee hoor.Jeetje pittig man wel respect 🫡 werk je in de bouw als ik vragen mag?
Op tijd starten en op tijd naar huis??Hahaha nee hoor.
Om 5.50 is het eerst nog 10 minuten briefing. Maar als ik later dan 5.30 op de parking ben dan ben ik te laat.
Ik werk in een distributiecentrum van een automerk
Als je om 4h15 opstaat en 1,5h in de wagen moet zitten maar als je na 5h30 op de parking bent, je te laat bent. Ben je dan niet altijd te laat?Hahaha nee hoor.
Om 5.50 is het eerst nog 10 minuten briefing. Maar als ik later dan 5.30 op de parking ben dan ben ik te laat.
Ik werk in een distributiecentrum van een automerk
Quick maths!Als je om 4h15 opstaat en 1,5h in de wagen moet zitten maar als je na 5h30 op de parking bent, je te laat bent. Ben je dan niet altijd te laat?![]()
Ik vind 4:45 als een hel als ik vroeg moet, hoe vaak heb je dit?Donderdag moet ik terug gaan werken na een maandje vrij te hebben
Opstaan om kwart na 4 smorgens, 1,5 uur in de wagen zitten....
Kroon kan niet goed teruggeplaats worden en extractie+implantaat is de enige betrouwbare optie.Dag 2 van de vakantie en mijn kroon ligt er af, het zal eens niet
![]()
Als je om 4h15 opstaat en 1,5h in de wagen moet zitten maar als je na 5h30 op de parking bent, je te laat bent. Ben je dan niet altijd te laat?
1 week niet, 1 week welIk vind 4:45 als een hel als ik vroeg moet, hoe vaak heb je dit?
Ik zou een AZC binnenlopen met een djellaba aan. Krijg je gratis tandzorg.Kroon kan niet goed teruggeplaats worden en extractie+implantaat is de enige betrouwbare optie.
Gaan we dan toch de €10.000 tandartskosten halen dit jaar? 20 afspraken dit jaar lijkt iig te lukken.
Naja ik had het er over dat ik misschien oprecht beter een aanrijding met aangezichtletsel kan krijgen, dan kan ik mijn tanden wel gratis laten repareren.Ik zou een AZC binnenlopen met een djellaba aan. Krijg je gratis tandzorg.
Volg mij voor meer fiscale tips.
Groetjes,
Achmed.
Na jullie mooie sparronde van eergister is @Mentat daar vast wel tot bereid.Naja ik had het er over dat ik misschien oprecht beter een aanrijding met aangezichtletsel kan krijgen, dan kan ik mijn tanden wel gratis laten repareren.
Deus vult!Na jullie mooie sparronde van eergister is @Mentat daar vast wel tot bereid.
Geloof me, dit wil je niet.Naja ik had het er over dat ik misschien oprecht beter een aanrijding met aangezichtletsel kan krijgen, dan kan ik mijn tanden wel gratis laten repareren.

Net telefoontje: ze verwachten €1600 erbij ivm o.a. remschijven voor en achter 😱
Misschien eerder een botsing tussen twee fietsers. Is de kans dat je onherkenbaar verminkt wordt toch al iets kleiner