Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Is zijn zolder afgesloten? Dat wist ik niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zijn zolder afgesloten? Dat wist ik niet
Wat is stinken op de goede manier?Als vrouwen "stinken" op de goede manier is dit best wel sexy op zich. Of ben ik de enige?
Ze mogen inderdaad een beetje stinken.Als vrouwen "stinken" op de goede manier is dit best wel sexy op zich. Of ben ik de enige?
De goede zweetgeur Op een of andere manier activeert het iets primitiefs. Althans bij mij dan.Wat is stinken op de goede manier?
En hoe zit dat met vrouwen uit India?
Feromonen, zoon.De goede zweetgeur Op een of andere manier activeert het iets primitiefs. Althans bij mij dan.
Ja daar was ik mee bekend. Maar dacht dat dat alleen andersom was.
Post Tandori Stress Syndroom?De goede zweetgeur Op een of andere manier activeert het iets primitiefs. Althans bij mij dan.
Nee die hebben altijd alles smerig. Heb door die lucht van mijn vorige Indian manager PTSS gekregen.
Heb je al drang om buiten op straat te poepen?Overmorgen heb ik 3 dagen op rij Indiaas gegeten. Krijg je van die heerlijke koelie curry zweet aroma's in de gym.
Post Tandori Stress Syndroom?
Doen ze met de handen toch?Schijnbaar mogen ze ook hun gebruikte toiletpapier niet doorspoelen. Die shit was echt fockup als je daarmee moet werken.
Nee fl*kkeren ze in de prullenbak lol.
Dit was in het verleden op Kos of Kreta ook het geval. Dat had te maken met de riolering. Echt heel vies, inderdaad.Nee fl*kkeren ze in de prullenbak lol.
Meest ranzige race dat er bestaat.
Schijnbaar mogen ze ook hun gebruikte toiletpapier niet doorspoelen. Die shit was echt fockup als je daarmee moet werken.
Bedenk dan ook nog eens dat deze dieren die rivieren als "heilig" beschouwen.Zag laatst ergens op TV/YT dat die ranzigheid zo extreem is dat sommige rivieren daar gewoon biologisch dood zijn. Wist niet eens dat dat kon lol.
Zag laatst ergens op TV/YT dat die ranzigheid zo extreem is dat sommige rivieren daar gewoon biologisch dood zijn. Wist niet eens dat dat kon lol.
Dan kan je er veilig tanden mee poetsen.Zag laatst ergens op TV/YT dat die ranzigheid zo extreem is dat sommige rivieren daar gewoon biologisch dood zijn. Wist niet eens dat dat kon lol.
Voor diegenen die het misschien interessant vinden, en er ook ervaringen mee hebben gehad, of iets soortgelijks:Al enige tijd last van (paniek)aanvallen? Geen idee of dat het is, maar het gebeurt elke keer als ik slaap. Ik word wakker, heb het gevoel dat m'n hart stopt of zoiets, en schreeuw de hele boel bij elkaarGevoel dat ik doodga. Niet echt fijn dit, verre van..
Binnenkort maar bespreken met de huisarts