MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.401
M'n zoontje heeft een paar keer gehad 2 jaar terug. Was liep. Duurde een minuut of 30 voordat ie eindelijk bij was.
De naam heeft wel een dubbele betekenis; het zorgt er ook voor dat je niet meer wilt gaan slapen. Dan raak je nog meer vermoeid en dat zal het waarschijnlijk nog sneller triggeren, zoals vandaag. In ieder geval, volgende week bij de arts neerleggen.

• #157.404
Alles onder gekotst met legday again …
Wat doe jij op een legday? En is het gevoel dat je gaat kotsen niet een goeie trigger om ff rustig aan te doen/iets te veranderen?

Hoe verwacht je je kcal fatsoenklijk te tracken als je elke x met legday heel je maaginhoud eruit gooit

• #157.406
Wat doe jij op een legday? En is het gevoel dat je gaat kotsen niet een goeie trigger om ff rustig aan te doen/iets te veranderen?

Hoe verwacht je je kcal fatsoenklijk te tracken als je elke x met legday heel je maaginhoud eruit gooit
Ik had een best flinke maaltijd gegeten en ik moest een uur daarna sporten ivm werk 9 uur beginnen. Ik minimaal 60 min nodig.

Dus ben gegaan….. ja hoor na de derde oefening , rende ik naar het toilet

• #157.407
Ik had een best flinke maaltijd gegeten en ik moest een uur daarna sporten ivm werk 9 uur beginnen. Ik minimaal 60 min nodig.

Als je dan weet dat je daar last van hebvt is het dus beter een deel van die maaltijd voor post workout te bewaren gezien je nu heel die maaltijd + nog wat van gister eruit gekotst hebt

• #157.410

Bekende weg naar de toiletten. Geen gloryholes?

• #157.411
Jongens, jullie verpesten het voor hem. Hij wilde enkel laten zien hoe hard hij traint en nu komen jullie met constructieve kritiek. Dat was niet het plan.
Ik sta altijd open voor kritiek hoor. Daarin tegen sta ik open om te leren om mezelf mentaal en fysiek te verbeteren.

😚

Jongens, jullie verpesten het voor hem. Hij wilde enkel laten zien hoe hard hij traint en nu komen jullie met constructieve kritiek. Dat was niet het plan.
Homo !

• #157.412
Ik sta altijd open voor kritiek hoor. Daarin tegen sta ik open om te leren om mezelf mentaal en fysiek te verbeteren.

😚
Ik vind het fantastisch om te zien hoe jij simpele woorden als 'daarin tegen' niet alleen verkeerd schrijft maar ze ook nog eens verkeerd gebruikt.

• #157.416
Anyhows. Heb je nu alles ondergekotst of was je op tijd op het toilet?

Terug
Naar boven