Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.761
En daarom lieve mensen. Bel ik liever nooit de politie. Beter een paar stompen geven en ze laten afdruipen. Wat een land, maar wederom de bevestiging voor mij dat je niet te burgerlijk moet handelen in sommige situaties( of de nasleep ervan).
Dan bouwen die gasten ook geen dossier op hè, vergeet dat niet.

Mochten ze in NL eindelijk eens wakker worden en die gasten hebben een hele waslijst dan zijn ze namelijk wel aan de beurt.

• #157.762
Dan bouwen die gasten ook geen dossier op hè, vergeet dat niet.

Mochten ze in NL eindelijk eens wakker worden en die gasten hebben een hele waslijst dan zijn ze namelijk wel aan de beurt.
Nee hoor. Die hoop ben ik al lang geleden verloren en ik spreek zelfs uit eigen ervaring.

• #157.763
Eergister na een lange tijdje weer is 200kg gedeadlift,
Volgende dag hele stijve onderrug :roflol: . Met tegenzin daarna naar werk gegaan:roflol:

• #157.765
Zit er WEER een snipverkouden collega niet ver bij me vandaan :windup:

• #157.767
Vind dat als iemand verkouden is ie 5 dagen thuis moet blijven.

• #157.771
  • #157.774
That's too bad.

Nee, maar je had een verassing in de planning?
Nee zij was met de hond lopen ik had bedacht dat ik in bad ging. Toen keek de verboden zeep me weer zo lief aan. En toen zag ik die gekleurde kristalletjes die me haast riepen.

"Wes waarom is die halve pot leeg?"
"Dat was al"

Foute antwoord.

• #157.775
Nee zij was met de hond lopen ik had bedacht dat ik in bad ging. Toen keek de verboden zeep me weer zo lief aan. En toen zag ik die gekleurde kristalletjes die me haast riepen.

"Wes waarom is die halve pot leeg?"
"Dat was al"

Foute antwoord.
Dus de bom ontplofte.

• #157.776
Je mag ook niks...

• #157.779
Zijn bezig om een verbouwing in kaart te brengen, meerdere offertes binnen.
Betreft een aanbouw van 15m2 en gehele renovatie van (deels) beneden ongeveer totaal 70m2, vloer, stuc, schilder, elektra, lichtstraat, etc

Prijs is EX de keuken, die kwam er nog bij:
IMG_9472.jpeg

4 offertes binnen, waarvan 3 tussen de 60/80k zaten ex keuken en bovenstaand was de topscoorder, die wilde dat ik zijn vakantiehuis in ibiza erbij betaalde.
3x nadenken wie je tegenwoordig je verbouwing laat doen, alhoewel bovenstaande toch iets boven ons budget lag.

En als je nu een dure rolex om hebt als de aannemer komt snap ik het wel, maar ik draag een jordan trainingspak met slippers 💁

Terug
Naar boven