XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.781
Met de huidige vleesprijzen had je beter een rolex om kunnen doen en skinny kunnen zijn.
Mijn vriendin kreeg er spontaan ook klachten van:

IMG_9473.jpeg

Misschien dat ik die aannemer ook deze screenshot moet sturen en bedanken voor de offerte.

• #157.782
Hebben ze er volgens mij gewoon geen zin in.

• #157.783
Dat zou zomaar kunnen, maar dan zon offerte uitgeven beschadigd je naam aangezien je natuurlijk bij de eerste beste bbq dit aanhaalt bij kennissen en elke aannemer die ik om een offerte vroeg lokaal zit dus je bouwt wel al snel een naam op dat je wellicht fors aan de prijs zit.

• #157.784
Dat zou zomaar kunnen, maar dan zon offerte uitgeven beschadigd je naam aangezien je natuurlijk bij de eerste beste bbq dit aanhaalt bij kennissen en elke aannemer die ik om een offerte vroeg lokaal zit dus je bouwt wel al snel een naam op dat je wellicht fors aan de prijs zit.
denk dat dit soort 'bedrijven' op een andere manier hun geld verdienen.

• Like
Waarderingen: M!ke
  • #157.786
Bijvoorbeeld..

• #157.788
Zijn bezig om een verbouwing in kaart te brengen, meerdere offertes binnen.
Betreft een aanbouw van 15m2 en gehele renovatie van (deels) beneden ongeveer totaal 70m2, vloer, stuc, schilder, elektra, lichtstraat, etc

Prijs is EX de keuken, die kwam er nog bij:
IMG_9472.jpeg

4 offertes binnen, waarvan 3 tussen de 60/80k zaten ex keuken en bovenstaand was de topscoorder, die wilde dat ik zijn vakantiehuis in ibiza erbij betaalde.
3x nadenken wie je tegenwoordig je verbouwing laat doen, alhoewel bovenstaande toch iets boven ons budget lag.

En als je nu een dure rolex om hebt als de aannemer komt snap ik het wel, maar ik draag een jordan trainingspak met slippers 💁
Ik ken wel een goedkoop adresje.

• #157.789
Betreft een aanbouw van 15m2 en gehele renovatie van (deels) beneden ongeveer totaal 70m2, vloer, stuc, schilder, elektra, lichtstraat, etc

IMG_9472.jpeg

4 offertes binnen, waarvan 3 tussen de 60/80k zaten ex keuken en bovenstaand was de topscoorder, die wilde dat ik zijn vakantiehuis in ibiza erbij betaalde.
3x nadenken wie je tegenwoordig je verbouwing laat doen, alhoewel bovenstaande toch iets boven ons budget lag.

En als je nu een dure rolex om hebt als de aannemer komt snap ik het wel, maar ik draag een jordan trainingspak met slippers 💁
Waarschijnlijk zijn dit Nederlanders? Ik zou het gewoon door een stelletje Polen laten doen.

Meestal zijn ze niet vies van een snuifje ook, dan is de klus sneller geklaard en goedkoper.

• #157.792

IMG_9472.jpeg

Wel benieuwd naar de rest van de offerte.

40-50k voor een casco aanbouw ben je zo kwijt. Dus die 60-80k is wel prima.

• #157.793
Waarschijnlijk zijn dit Nederlanders? Ik zou het gewoon door een stelletje Polen laten doen.

Meestal zijn ze niet vies van een snuifje ook, dan is de klus sneller geklaard en goedkoper.
Als je over 7 jaar na een flinke storm overal emmertjes wilt gaan plaatsen dan is dat een goede optie. Voor een schuurtje, overkappingkje etc ken dat allemaal wel prima

• #157.795
Sad
Screenshot_20250718-111816.png

• #157.796
Indiase kruiden?

• #157.798
Tren is een afkorting voor Trenbolon, een krachtig anabool-androgeen steroïde (AAS) dat vooral wordt gebruikt door bodybuilders, krachtatleten en andere sporters om spiermassa, kracht en hardheid te vergroten. Het is een van de meest potente steroïden op de markt, maar ook een van de meest beruchte vanwege bijwerkingen.

Zelf geschreven

Terug
Naar boven