- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wablief?
Korter.Tren is een afkorting voor Trenbolon, een krachtig anabool-androgeen steroïde (AAS) dat vooral wordt gebruikt door bodybuilders, krachtatleten en andere sporters om spiermassa, kracht en hardheid te vergroten. Het is een van de meest potente steroïden op de markt, maar ook een van de meest beruchte vanwege bijwerkingen.
Zelf geschreven
Mand
Reden om geen ingebouwde navi te gebruiken maar gewoon google maps.Pak je een keer de auto omdat je meubels moet ophalen, leenauto dus ingebouwde navigatie.
Ingebouwde navi heeft ons over een verboden sluipruite gestuurd...
Reden 17272729 om geen auto te rijden.
Ja, maar als dat al in de auto zit doe je dat een stuk minder snel want zat ook geen telefoonhouder in.Reden om geen ingebouwde navi te gebruiken maar gewoon google maps.
Als je dit kijkt begrijp je het wellicht.Verboden sluiproutes in een periode van zeer extreme verkeershinder (2 uur gedaan over 90km) is ook wel echt weer next level.
Ik moest aan je (vriendin) denken:Had wel een bom van een scheet gelaten toen ze binnen kwam. Rook naar 240 gram eiwitten.
Heeft ze ankyloglossie of heb je haar iets te onverwacht hard erop gedrukt?Mijn vriendin heeft afgelopen nacht haar tongriem gescheurt. Dat wordt geen facefucken meer de komende tijd.
![]()
Nee het komt dus daadwerkelijk van het facefucken/pijpen van afgelopen nacht.Heeft ze ankyloglossie of heb je haar iets te onverwacht hard erop gedrukt?
Ik vind het niet zo fijn om te stikken in een p**mel.@Seth_fit heb jij tips voor @Gast 174776's vriendin?
Omdat je mascara dan uitloopt?Ik vind het niet zo fijn om te stikken in een p**mel.
Niet WLB zijn vriendin zijn. Want WLB zijn vriendin houd van zo ruig dat je je soms af vraagt of het niet echt mishandeling is. Heb haar gister avond ook nog in een hogtie anderhalf uur achter gelaten met de hismith er op.@Seth_fit heb jij tips voor @Gast 174776's vriendin?
Nee dat kokhalzen, vreselijk.