Vertel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel
Misschien een beetje privé.
Ja vast.... Na wlb zijn concrete voorbeeld is dit te prive 🙄
Piet jankbal.
Zo zien we de uitgelopen mascara niet
Waarom wil je dit weten tho?
Maak jij zijn kop telkens dikker of gaan die anabolen rechtstreeks naar zijn gezicht?
Daar word je juist homo voor toch? Beetje andere mannen pijpen en in je reet geneukt worden door gasten 2 keer zo oud. @Seth_fit ik vind je maar een poser.
Ervaring?Geneest gelukkig snel. Met zout spoelen versnelt de genezing.
Maak jij zijn kop telkens dikker of gaan die anabolen rechtstreeks naar zijn gezicht?
Mijn frenulum is gelukkig aardig groot en getraind maar ben er wel eens mee achter het stangetje van mijn eigen beugel blijven hangen tijdens bepaalde activiteiten.
Ik weet niet hoor maar, weet je hoe lekker dat is? Je hebt totaal geen idee. Twee mannen kunnen alle kanten op gaan. Vrouw en Man is eenzijdig verkeerd. Je hebt geen idee hoe intens die shit kan zijn.Daar word je juist homo voor toch? Beetje andere mannen pijpen en in je reet geneukt worden door gasten 2 keer zo oud. @Seth_fit ik vind je maar een poser.
Uhm sorry wat?Ik weet niet hoor maar, weet je hoe lekker dat is? Je hebt totaal geen idee. Twee mannen kunnen alle kanten op gaan. Vrouw en Man is eenzijdig verkeerd. Je hebt geen idee hoe intens die shit kan zijn.
In de meeste gevallen , ik weet toevallig dat @Laxeermiddel niet vies is van een vinger in zijn anus. Geen idee of zijn vriendin hem ook neukt met zo’n nep penis.
Nou niet doen alsof hetero's preuts zijn jij durft hier niks te vertellen.
Ik kan nog sneller stoten , dan jij met vingers kan knipperenNou niet doen alsof hetero's preuts zijn jij durft hier niks te vertellen.
Seks terwijl je van elkaar houdt is intens. Die gay shit is gewoon ranzige degeneracyIk weet niet hoor maar, weet je hoe lekker dat is? Je hebt totaal geen idee. Twee mannen kunnen alle kanten op gaan. Vrouw en Man is eenzijdig verkeerd. Je hebt geen idee hoe intens die shit kan zijn.
Er zijn talloze voorbeelden ook onder hetero’s , waarbij enorme leeftijdsverschillen zitten. Oude mannen zijn gewoon beter in bed.
Denkt mijn vriendin anders over kan ik je melden. Die heeft heel de vagijn rouw nu dus die is ook een paar dagen out of service. Vanochtend wel geprobeert zij nog even 6 keer komen en daarna doet het pijn ja en ik met een droge bek.Ik kan nog sneller stoten , dan jij met vingers kan knipperen