Om het samen goed af te sluiten had goede afspraken gemaakt met werkgevers dat naar huis zou zodra mn basis taken klaar had zodat mn verlofuren kon op maken voor ik stop, deze uren zou ik zelf bijhouden en doorgeven; nu klagen ze alleen maar dat ik niet genoeg doe en ze waren het niet eens met de uren die ik heb opgegeven toen erom gevraagd werd ter controle; als ze dan toch ellendig willen afsluiten prima dan doen we dat in mijn voordeel zonder ook maar een beetje rekening te houden met wat hun het beste uit komt.
Dit bericht verstuurd;
"Uit goede wil hadden we afgesproken dat ik mijn uren kon op maken door optijd weg te gaan zodat ik wel enigszins nog iets voor jullie kon betekenen terwijl ik verlofuren op maak zodat dit niet uitbetaald wordt, we hadden afgesproken dat ik alle uren zou noteren dat ik afwezig ben en dit zou doorgeven.
1. Ik krijg gezeik dat jullie het niet eens zijn met wat ik genoteerd heb
2. Ik krijg gezeik dat dingen die geen vaste taken zijn niet klaar zijn
3. Taken die ik altijd al zo uitvoer zijn ineens niet goed genoeg meer
Ik vind het echt dood zonde deze laatste weken zo te beleven maar ik ben hardstikke redelijk geweest en dit is wat ik ervoor terug krijg; alleen gezeik! Ik ben er kapot van, vind het echt waar dood zonde er zo een eind aan te maken maar ik heb er nog nooit zo van gebaald voor jullie te werken als dat ik nu doe, ik ben het echt spuug en spuug zat. Het liefst krijg ik jullie begrip hoe kut jullie het ook vinden maar als jullie me hierom op staande voet weg willen hebben is dat aan jullie.
dus dit is hoe we het doen;
- Aankomende 3 maandagen neem ik vrij omdat mij dat het beste uit komt, ook de middag
- andere werkdagen ben ik er tot 10.15 klaar of niet klaar.
* W25 tm W29 = 30,25 uur
* Deze week 1.5+2+1+2 = 6,5uur
* Aankomende 3 maandagen (3×5,25)+(5×4,5) = 38,25uur
* Aankomende di do dagen; 6×1,5 = 9uur
* Aankomende wo dagen; 3×1 = 3uur
* Aankomende vr dagen; 4×0,75 = 3uur
30,25+6,5+38,25+9+3+3 = 90uur"