ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of wel, ze wilden jullie perse deze op dracht geven voor ze op vakantie gingen.
Ja
Godverredomme!!! thx
Misschien was het dan handig geweest om het een uurtje eerder te sturen of mij even te bellen aangezien ik aan het werk was?Of wel, ze wilden jullie perse deze op dracht geven voor ze op vakantie gingen.
Vergeten dat je nachtdienst had?22h00 junior en mezelf op bed gelegd, wordt 00h15 wakker om te pissen en wil daarna een podcast op zetten om makkelijk weer in slaap te vallen zie ik allemaal gemiste oproepen van mijn werk. Kort verhaal lang: Ik ben nu op het werk![]()
Hoe vergeet je zoiets dandacht dat ik nog vakantie had, wou dat ik niet op mijn telefoon gekeken had
Ik doe soms rare dingen en was vergeten dat ik soms rare dingen doe
Ik ben laatst ook wakker gebeld ik dacht ook dat ik nog vrij was lol, met de dag in de wardacht dat ik nog vakantie had, wou dat ik niet op mijn telefoon gekeken had
Hij had geen zin om de confrontatie aan te gaan.Misschien was het dan handig geweest om het een uurtje eerder te sturen of mij even te bellen aangezien ik aan het werk was?
beter blijf je tot minimaal begin oktober benen trainen danWaarom is het altijd zo bloedheet op de dagen dat ik benen moet trainen?
Misschien wordt het niet meer zo bloedheet als ik geen benen meer train.![]()

Binnen waar ik werk en vermoed dat er komende dagen 3/4 graden nog zeker bij komen.
Geen airco daar?Binnen waar ik werk en vermoed dat er komende dagen 3/4 graden nog zeker bij komen.
Ben dus al na 2.5 minuut on the job nog natter dan de dbb vrouwen als ik mijn shape update plaats.
![]()