MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.901
Deze zijn prima te doen
loco_2.jpg
Die Mango Loco had ik van de week, vind 'm niet bijster spannend maar voor de kcal die erin zitten al helemaal niet.
Heb 60% weggegooid en gewisseld voor water toen ik cardio ging doen. Chemische troep, echt heel goor.

De enigste monster wat ik te drinken vind is de aussie lemonade de rest proeft naar chemische troep
Eens, heb nog steeds geen enkele variant gehad die wél te drinken was.

• #157.904
Die Mango Loco had ik van de week, vind 'm niet bijster spannend maar voor de kcal die erin zitten al helemaal niet.
Heb 60% weggegooid en gewisseld voor water toen ik cardio ging doen. Chemische troep, echt heel goor.

Eens, heb nog steeds geen enkele variant gehad die wél te drinken was.
Energy drink is per definitie chemische troep.

• #157.907
  • #157.910
Gebruiken mensen niet ironisch een selfie-stick?

Karig van die sporttas, maar wel lief dat de dief dan ook die selfie-stick voor je weg gooit dan hoef je het zelf niet meer te doen.

• #157.916
Namiddagje vergaderen. De helft zal weer info zijn die via mail doorgegeven kan worden en de rest wordt gevuld door ego's die hun plasje willen doen.
:kots:

• #157.917
Namiddagje vergaderen. De helft zal weer info zijn die via mail doorgegeven kan worden en de rest wordt gevuld door ego's die hun plasje willen doen.
:kots:
Toch bijzonder dat dat bij iedere organisatie hetzelfde is. Ik blijf me er ook over verbazen dat senior managers (die toch bovengemiddeld slim zouden moeten zijn) altijd blijven vallen voor die slijmballen.

• Like
Waarderingen: mat
  • #157.918
Ik heb pijn aan mijn knie aangelopen door squatten. Ik hoop dat het zo weer wegtrekt.

• #157.919
Dagje dierentuin gedaan in Overloon en op de terugweg begon de auto te sputteren, met momenten ging ie langzamer als ik de gaspedaal induwde. Tot voor het huis geraakt en toen viel ie stil en was niet meer aan te krijgen. Een uurtje erna start ie wel gewoon weer. Net wanneer mijn jarenlange vaste garagist op pensioen is 😭

• #157.920
Krijg vanmiddag een mailtje met een semi streng aanvoelende toon van een leidinggevende collega of ik en een paar andere collega's een fout willen corrigeren en ons handelen willen verklaren met een andere leidinggevende in de CC.

Opzich niks mis mee, bij nader inzien hadden we iets niet helemaal correct gedaan maar was het verder wel te verklaren.

Ik zag de mail enkele minuten na verzenden en zag hem nergens op kantoor dus belde de collega maar kreeg meteen voicemail. Was ook einde van de middag dus dacht oke is naar huis en telefoon staat uit ik bel morgen wel en stuur een mail met alvast wat uitleg.

Kijk ik net in het rooster heeft die man vanaf morgen 3 weken vrij ???

Die gast heeft nog even snel voor zijn vakantie een boze mail gestuurd of we ons werk willen verklaren en vervolgens direct de werktelefoon uitgezet en is naar huis gegaan. :roflol:

Blijkt die andere leidinggevende in de CC ook nog 2 weken vakantie te hebben. Naja zo belangrijk was het dan dus niet....

Terug
Naar boven