XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.961
@bodybuilding.nl is gewoon een nasty admin.
Hij loopt maanden de boel zwaar mee op te naaien, ook met allerhande fotos en taalgebruik en transseksuele/homo polls etc etc. Dan gaat ie er een boel bannen en een hoop topisc sluiten die hij zelf mee vervuild heeft om vervolgens zelf niks meer te posten. Good job bro.🫠
Ik moet zeggen dat ik vooral nog naar het forum kom uit gewoonte, maar steeds weer teleurgesteld uitlog. Ik heb nauwelijks nog leuke of interessante dingen gezien sinds de bans. Interessante topics waren er sowieso nog maar weinig, maar nu is de amusementswaarde ook nog ingeperkt.

• #157.962
Ik moet zeggen dat ik vooral nog naar het forum kom uit gewoonte, maar steeds weer teleurgesteld uitlog. Ik heb nauwelijks nog leuke of interessante dingen gezien sinds de bans. Interessante topics waren er sowieso nog maar weinig, maar nu is de amusementswaarde ook nog ingeperkt.
Je bent toch vrij dat zelf toe te brengen? Die teleurstelling ligt volledig binnen je eigen verwachting.

• #157.963
Er valt niks meer te lachen of te huilen of te rellen.

Forum is on life support

Ik ervaar precies hetzelfde.

• #157.967
Jou*. Wellicht dat jouw grammaticale hoogstanden nog wat vertier vergeven :o
Was jij niet diegene die meewerkende voornaamwoorden totaal verkeerd gebruikte in het tinder en badoo topic? Lmfao

Misschien kun je wat meer rode details posten van je outfit en leven. Past wel bij het digitale bloed wat er gevloeit heeft hier.

• #157.969
Mijn blast begint binnenkort, no worries alles komt goed.

• Haha
Waarderingen: mat
  • #157.970
Wel leuk om te zien nu alle grote posters weg zijn, bepaalde opportunisten nu wel veel posten.

• #157.972
Was jij niet diegene die meewerkende voornaamwoorden totaal verkeerd gebruikte in het tinder en badoo topic? Lmfao

Misschien kun je wat meer rode details posten van je outfit en leven. Past wel bij het digitale bloed wat er gevloeit heeft hier.
Nee hoor, slechts een kleine oversight in hoe ik het omschreven had maar fijn dat het je zo hoog zit dat je het nog een keer aanhaalt. Ik zal je toch moeten teleurstellen wat betreft het tweede verzoek, dit forum heeft weinig prioriteit voor mij als het gaat om mijn day-to-day en er zijn andere zaken die momenteel mijn aandacht nodig hebben (werk bijvoorbeeld) :o

Laatst bewerkt:
  • #157.973
Nee hoor, slechts een kleine oversight in hoe ik het omschreven had maar fijn dat het je zo hoog zit dat je het nog een keer aanhaalt. Ik zal je toch moeten teleurstellen wat betreft het tweede verzoek, dit forum heeft weinig prioriteit voor mij als het gaat om mijn daay-to-day en er zijn andere zaken die momenteel mijn aandacht nodig hebben (werk bijvoorbeeld) :o
🫣 day to daay? Goeie grammatica!

👉
20250820_113638.jpg

Laatst bewerkt:
  • #157.975
Nee hoor, slechts een kleine oversight in hoe ik het omschreven had maar fijn dat het je zo hoog zit dat je het nog een keer aanhaalt. Ik zal je toch moeten teleurstellen wat betreft het tweede verzoek, dit forum heeft weinig prioriteit voor mij als het gaat om mijn daay-to-day en er zijn andere zaken die momenteel mijn aandacht nodig hebben (werk bijvoorbeeld) :o
Geen side project dan? Werk aan de winkel 💪🏻

• #157.977
Eerlijk?
Dit geeft mij dat juist meer vermoedens over (een deel van de) oorzaak van de leegloop en het zeer strenge moderatiebeleid kwa taalgebruik en het strenge beleid tegen de vaak felle wokediscussie. Ben jij die meldknopmisbruiker?

Want jij was altijd zeer actief en fel in die discussies met je pro-gay standpunten en je bent als 1 van de weinigen over uit die topics.😉

• #157.979
Eerlijk?
Dit geeft mij dat juist meer vermoedens over (een deel van de) oorzaak van de leegloop en het zeer strenge moderatiebeleid kwa taalgebruik en het strenge beleid tegen de vaak felle wokediscussie. Ben jij die meldknopmisbruiker?

Want jij was altijd zeer actief en fel in die discussies met je pro-gay standpunten en je bent als 1 van de weinigen over uit die topics.😉
Ik meld niks maar mijn seksualiteit staat hier los van en een grapje kan maar bepaalde opmerkingen die zijn gemaakt door mensen kunnen gewoon niet door de beugel klaar. Het is anno 2025. Ik sta niet achter de regenboog of wat dan ook, maar wel dat ik gewoon mezelf kan zijn.

• #157.980
Ik meld niks maar mijn seksualiteit staat hier los van en een grapje kan maar bepaalde opmerkingen die zijn gemaakt door mensen kunnen gewoon niet door de beugel klaar. Het is anno 2025. Ik sta niet achter de regenboog of wat dan ook, maar wel dat ik gewoon mezelf kan zijn.
maar je meldde wel.

Kijk, en nu krijg ik banners met OG homo van de admin waar ik niet om gevraagd heb. Wtf bro.

Terug
Naar boven