MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.941
In werkhallen is er vaak geen airco, zetten de roldeuren wel open in de hoop dat het wat doorwaait.

Zou ook niet de voorkeur hebben om fysiek werk te doen in de airco aangezien je dan toch wel regelmatig verkouden bent. Thuis hebben we wel airco dus slaap gelukkig in een koele kamer.

• #157.942
Binnen waar ik werk en vermoed dat er komende dagen 3/4 graden nog zeker bij komen.

Ben dus al na 2.5 minuut on the job nog natter dan de dbb vrouwen als ik mijn shape update plaats.

image.jpg
Feel you🥴
Weer deze nog van een paar jaar terug...

Bijlagen

• FB_IMG_1755014437278.jpg
    FB_IMG_1755014437278.jpg
    152,3 KB · Weergaven: 32
  • #157.944
Sterkte

In werkhallen is er vaak geen airco, zetten de roldeuren wel open in de hoop dat het wat doorwaait.

Zou ook niet de voorkeur hebben om fysiek werk te doen in de airco aangezien je dan toch wel regelmatig verkouden bent. Thuis hebben we wel airco dus slaap gelukkig in een koele kamer.
Aah airco is heerlijk man🤗 staat hier volgend jaar op de planning

• #157.946
Feel you🥴
Weer deze nog van een paar jaar terug...
Denk dat record hier paar weken terug ook net rond de 35 was, maar dat is eigenlijk niet te doen.

Sterkte

Aah airco is heerlijk man🤗 staat hier volgend jaar op de planning
Hebben thuis al paar jaar airco en dat is echt ideaal vooral met slapen dat je in een koele kamer zit. Je zou zeggen “moeite niet waard voor die paar dagen”, maar bij ons staat ie denk toch ruim 100 dagen pj wel aan hoor.

• #157.947
Absolute schijtdag, letterlijk. Patiënt en afzonderingskamer twee keer onder de kak :emo:

Gelukkig net met de collega's waarmee je meteen de slappe lach hebt.

• #157.948
Nooit gedacht hier meteen weer te posten, maar ga dus morgen iemand moeten ontslaan. Fysiek moeten tussenkomen toen een collega z'n geduld verloor door een stom grapje. Wat een kutweek, nu al.

• #157.949
Nooit gedacht hier meteen weer te posten, maar ga dus morgen iemand moeten ontslaan. Fysiek moeten tussenkomen toen een collega z'n geduld verloor door een stom grapje. Wat een kutweek, nu al.
Diegene moet dus morgen op het matje komen..
Is een ernstig gesprek niet afdoende, of is de situatie echt te ver uit de hand gelopen?

• Facepalm
Waarderingen: mat
  • #157.950
Absolute schijtdag, letterlijk. Patiënt en afzonderingskamer twee keer onder de kak :emo:

Gelukkig net met de collega's waarmee je meteen de slappe lach hebt.
Daar word je niet echt luier van, van zo'n hectische dag.

Ondanks de schijtlollige situatie hebben jullie er om kunnen lachen.

• Facepalm
  • #157.952
Sterkte morgen dan.

• Heart
  • #157.953
Hoeveel actieve en postende leden zijn er nog hier?

• #157.959
@bodybuilding.nl is gewoon een nasty admin.
Hij loopt maanden de boel zwaar mee op te naaien, ook met allerhande fotos en taalgebruik en transseksuele/homo polls etc etc. Dan gaat ie er een boel bannen en een hoop topisc sluiten die hij zelf mee vervuild heeft om vervolgens zelf niks meer te posten. Good job bro.🫠

• #157.960
@bodybuilding.nl is gewoon een nasty admin.
Hij loopt maanden de boel zwaar mee op te naaien, ook met allerhande fotos en taalgebruik en transseksuele/homo polls etc etc. Dan gaat ie er een boel bannen en een hoop topisc sluiten die hij zelf mee vervuild heeft om vervolgens zelf niks meer te posten. Good job bro.🫠
What happened?

Ik kreeg een discord uitnodiging met 16 leden in PB van een geband lid. Ik kies geen partij en stap ook niet over. Heb het hier altijd leuk gehad, samen lachen samen rellen/huilen.

Terug
Naar boven